αλάτι

salt

Η φθηνότερη αντι-υπερτασική θεραπεία είναι η μείωση του αλατιού

Ένας στους 3 πολίτες είναι υπερτασικοί και οι μισοί δεν το γνωρίζουν. Από τους  υπόλοιπους που γνωρίζουν ότι έχουν αυξημένη αρτηριακή πίεση, το 50% λαμβάνει θεραπεία και το άλλο 50% αδιαφορεί. Τελικά, την πίεσή του ρυθμίζει μόνο το 12 -15% αυτών που λαμβάνουν θεραπεία.

Τα ανησυχητικά αυτά στοιχεία παρουσίασε την Πέμπτη σε συνέντευξη Τύπου η Ελληνική Αντιυπερτασική Εταιρεία, ενόψει του 12ου Πανελληνίου Συνεδρίου Υπέρτασης που θα γίνει στην Αθήνα με τη συμμετοχή Ελλήνων και ξένων επιστημόνων, 16 και 17 Μαρτίου.

Tags:

say-no-to-salt

Πείτε όχι στο αλάτι

Οι περισσότεροι άνθρωποι στη Μεγάλη Βρετανία καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες αλατιού. Το αλάτι που βάζουμε στο φαγητό είναι μόνο μικρό μέρος του προβλήματος. Το 75% του αλατιού που καταναλώνουμε βρίσκεται ήδη μέσα στα τρόφιμα όταν τα αγοράζουμε.

Tags:

salt

Η Νέα Υόρκη «επιστρατεύει» 16 εταιρείες για μείωση του αλατιού

Η Starbucks και η Heinz συγκαταλέγονται στις 16 εταιρείες τροφίμων στις ΗΠΑ που δεσμεύτηκαν χθες να μειώσουν τα επίπεδα αλατιού στα προϊόντα τους, στο πλαίσιο μιας πανεθνικής εκστρατείας που ξεκίνησε ο Δήμαρχος της Νέας Υόρκης Michael Bloomberg.

Η Εθνική Πρωτοβουλία Μείωσης του Αλατιού έχει αναληφθεί από ένα συνασπισμό πόλεων και οργανισμών υγείας, με στόχο να μειωθεί το αλάτι στις τροφές των εστιατορίων και στις συσκευασμένες τροφές κατά 25% μέσα σε 5 χρόνια.

Tags:

woman-surprised-2

Τα trans λιπαρά μπορεί να αυξάνουν τον κίνδυνο ενδομητρίωσης

Οι γυναίκες που καταναλώνουν άφθονες ποσότητες τόνου, σολομού και άλλων τροφών που περιέχουν τα ωφέλιμα για την υγεία ω-3 λιπαρά οξέα ενδέχεται να έχουν λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν ενδομητρίωση, σε σύγκριση με εκείνες των οποίων η διατροφή περιέχει πολλά trans λιπαρά, προειδοποιούν Αμερικανοί ερευνητές.

Tags:

heart-healthy-diet

Τα «καλά λιπαρά» μειώνουν έως και 20% τον κίνδυνο καρδιακής νόσου

Η μείωση της διατροφικής πρόσληψης κορεσμένων λιπαρών και η αντικατάστασή τους από τα πιο υγιεινά πολυακόρεστα λιπαρά μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο ενός ατόμου να αναπτύξει καρδιακή νόσο κατά 20%, αναφέρουν ερευνητές από την Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ.

Τα ευρήματα των επιστημόνων, που ανέλυσαν τα ευρήματα οκτώ προηγούμενων μελετών στις οποίες συμμετείχαν πάνω από 13.000 άτομα, έδειξαν ότι κάθε αύξηση κατά 5% στην κατανάλωση πολυακόρεστων λιπαρών συνδεόταν με 10% μείωση του κινδύνου ανάπτυξης καρδιακής νόσου.

Tags:

salt-bowl

Η Kraft μειώνει το αλάτι στις τροφές της

Η Kraft Foods, η εταιρεία που παράγει τα μπισκότα Oreo, ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να μειώσει κατά περίπου 10% τα επίπεδα νατρίου στα προϊόντα που διανέμει στη Β. Αμερική, κατά τα επόμενα δύο χρόνια.

Είναι η τελευταία από διάφορες εταιρείες τροφίμων που προσπαθούν να συμβάλουν στις προσπάθειες της αμερικανικής κυβέρνησης για πιο υγιεινές τροφές και για μείωση της υπέρτασης.

Tags:

fast-food-menu

Σοκ προκαλεί η «επικύρωση» των μενού της McDonald’s από τη Weight Watchers

Γεύματα εγκεκριμένα από τη Weight Watchers πρόκειται να πουλά η McDonald's στη Νέα Ζηλανδία, στο πλαίσιο συμφωνίας που ανακοινώθηκε χθες, η οποία χαρακτηρίστηκε ως ένας ευχάριστος τρόπος απώλειας βάρους, αλλά η οποία επικρίνεται από τους διατροφολόγους ως ένα μαρκετίστικο κόλπο που δεν προάγει την υγιεινή διατροφή.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, την οποία η εταιρεία χαρακτηρίζει ως την πρώτη του είδους της παγκοσμίως, η McDonald's θα χρησιμοποιεί το λογότυπο της Weight Watchers στα μενού της και η Weight Watchers θα προωθεί τη McDonald's σε όσους κάνουν δίαιτα.

Tags:

salty-food

Οι επεξεργασμένες τροφές, το αλάτι και ο ρόλος της πολιτείας

Πολλές επεξεργασμένες τροφές περιέχουν υπερβολικά πολύ αλάτι - οι σάλτσες, τα προϊόντα επάλειψης ψωμιού και το επεξεργασμένο κρέας είναι οι κυριότεροι ένοχοι, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Οι άνθρωποι που καταναλώνουν πολύ αλάτι έχουν περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσουν υπέρταση καθώς μεγαλώνουν, με αντίστοιχη αύξηση του κινδύνου για καρδιοπάθειες.

Συνεργασία κράτους και βιομηχανίας τροφίμων

Tags:

sea-salt

Η μείωση της κατανάλωσης αλατιού στις ΗΠΑ θα έσωζε 92.000 ζωές ετησίως

Η μείωση της ημερήσιας κατανάλωσης αλατιού των Αμερικανών κατά 3 γραμμάρια θα μπορούσε, σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, να αποτρέψει έως και 66.000 εγκεφαλικά επεισόδια, 99.000 εμφράγματα του μυοκαρδίου και 92.000 θανάτους ετησίως.

Ταυτόχρονα η μειωμένη αυτή κατανάλωση αλατιού, προσθέτουν οι ερευνητές, θα οδηγούσε σε ετήσια εξοικονόμηση 24 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ στις δαπάνες περίθαλψης υγείας.

Tags:

salt-and-french-fries

Μετά το τσιγάρο και τα τρανς λιπαρά, η Νέα Υόρκη κόβει και το αλάτι

Η πόλη της Νέας Υόρκης, η οποία έχει ήδη απαγορεύσει το κάπνισμα και τα τεχνητά τρανς λιπαρά οξέα στα εστιατόρια, θέτει τώρα άλλον έναν εχθρό στο στόχαστρο: το αλάτι.

Το τμήμα υγείας της πόλης ανακοίνωσε χθες ότι συντονίζει μια πανεθνική προσπάθεια για 25% μείωση του αλατιού στις τροφές των εστιατορίων και στις συσκευασμένες τροφές μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.

Tags:

Συλλογή ανεξάρτητου περιεχόμενου