εγκεφαλικό

brain-cat-scan

Πιο επικίνδυνα τα εγκεφαλικά του Σαββατοκύριακου

Οι ασθενείς που υφίστανται εγκεφαλικό επεισόδιο στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου και εισάγονται σε νοσοκομείο, έχουν χειρότερη εξέλιξη και πιο συχνά κινδυνεύουν να πεθάνουν, σε σχέση με όσους παθαίνουν εγκεφαλικό τις καθημερινές.
 

Tags:

brain-stroke

Τι προφυλάσσει από τις πτώσεις μετά από ένα εγκεφαλικό; Όχι πολλά!

Μια νέα μελέτη από την Αυστραλία υπογραμμίζει ότι ενώ οι περισσότεροι άνθρωποι που έχουν υποστεί εγκεφαλικό επεισόδιο κινδυνεύουν από κάποια πτώση, δεν υπάρχουν αρκετές στρατηγικές πρόληψης αυτών των επικίνδυνων συμβάντων.

Tags:

say-no-to-salt

Πείτε όχι στο αλάτι

Οι περισσότεροι άνθρωποι στη Μεγάλη Βρετανία καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες αλατιού. Το αλάτι που βάζουμε στο φαγητό είναι μόνο μικρό μέρος του προβλήματος. Το 75% του αλατιού που καταναλώνουμε βρίσκεται ήδη μέσα στα τρόφιμα όταν τα αγοράζουμε.

Tags:

heartbeat

Ο διαβήτης φέρνει επικίνδυνες αρρυθμίες

Ο διαβήτης αυξάνει, σύμφωνα με τα ευρήματα μιας νέας έρευνας, κατά 40% τον κίνδυνο κολπικής μαρμαρυγής, μιας αρρυθμίας που ενέχει τον κίνδυνο δημιουργίας θρόμβων στην καρδιά και εγκεφαλικού επεισοδίου.

Η Dr. Sascha Dublin και οι συνάδελφοί της ερευνητές στο Group Health Research Institute του Σιάτλ βρήκαν επίσης ότι όσο μεγαλύτερη ήταν η διάρκεια του διαβήτη και όσο πιο ανεπαρκής ο έλεγχος των γλυκαιμικών επιπέδων του ασθενή τόσο περισσότερο αυξανόταν ο κίνδυνος κολπικής μαρμαρυγής.

Tags:

red-wine

Το κόκκινο κρασί μειώνει τη βλάβη του εγκεφάλου μετά από εγκεφαλικό

Ερευνητές ανακάλυψαν ότι η ρεσβερατρόλη, μια ουσία που βρίσκεται στη φλούδα και τα κουκούτσια των ερυθρών σταφυλιών, μειώνει τη βλάβη που προκαλεί το ισχαιμικό εγκεφαλικό επεισόδιο στον εγκέφαλο και επιταχύνει την ανάρρωση.

Η επίδραση της ρεσβερατρόλης είναι τόσο ισχυρή, αναφέρουν οι επιστήμονες, που μπορεί να μειώσει τη μακροπρόθεσμη βλάβη στον εγκέφαλο έως και κατά 40%.

Tags:

creation-robotic-human-hands

Ρομπότ βελτιώνει την κινητικότητα των άκρων έτη μετά το εγκεφαλικό

Τα άτομα που έχουν υποστεί εγκεφαλικό επεισόδιο μπορούν ακόμη και μετά από χρόνια να βελτιώσουν την κινητικότητα των πληγέντων άκρων τους και συνεπώς την ποιότητα ζωής τους, ακολουθώντας ένα εντατικό πρόγραμμα αποκατάστασης με ρομποτικά βοηθήματα.

Tags:

dark-chocolate-4

Η κατανάλωση σοκολάτας μειώνει τον κίνδυνο καρδιοπάθειας

Η καθημερινή κατανάλωση σοκολάτας μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου και εγκεφαλικού επεισοδίου έως και κατά 39%, σύμφωνα με τα ευρήματα μιας ολλανδικής μελέτης, που αναμένεται να χαροποιήσει ιδιαίτερα τους λάτρεις της γλυκιάς απόλαυσης!

Το κακάο που περιέχει η σοκολάτα, εξηγούν οι επιστήμονες, περιέχει υψηλές ποσότητες φλαβανολών, οι οποίες θεωρείται ότι αυξάνουν το νιτρικό οξείδιο στο αίμα και βελτιώνουν τη λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων.

Tags:

baby-boy-sad

Γενετικό νόσημα προκαλεί καρδιαγγειακή νόσο σε παιδιά

Αμερικανοί και Καναδοί ερευνητές προειδοποιούν ότι μια γενετική νόσος που είναι γνωστό ότι προδιαθέτει στην ανάπτυξη καρκινικών όγκων μπορεί επίσης να προκαλέσει αιφνίδιο θάνατο από καρδιαγγειακή νόσο σε παιδιά.

Όπως αναφέρουν οι επιστήμονες στο περιοδικό Journal of Clinical Investigation, ανακάλυψαν ότι η μετάλλαξη που προκαλεί τη νόσο νευροϊνωμάτωση τύπου 1 οδηγεί σε αρτηριακή φλεγμονή και βλάβη που είναι παρόμοια με τη μακροχρόνια βλάβη που μπορεί να προκαλέσει η γήρανση.

Tags:

mother-and-daughters

Ο αριθμός τοκετών μιας γυναίκας συνδέεται με τον κίνδυνο καρδιοπάθειας

Ο κίνδυνος μιας γυναίκας να αναπτύξει καρδιακή νόσο και να υποστεί εγκεφαλικό επεισόδιο μετά τη ηλικία των 50 ετών ενδέχεται να συνδέεται με τον αριθμό παιδιών που έχει γεννήσει, αναφέρουν τα ευρήματα μιας σουηδικής μελέτης σε 1,3 εκατ. γυναίκες.

«Τα ευρήματά μας έδειξαν ότι οι γυναίκες που είχαν στο ιστορικό τους δύο τοκετούς είχαν το χαμηλότερο κίνδυνο μελλοντικής καρδιαγγειακής νόσου, ενώ οι γυναίκες με πέντε ή περισσότερους τοκετούς διέτρεχαν τον υψηλότερο κίνδυνο», δήλωσε ο Dr. Erik Ingelsson, από το Ινστιτούτο Karolinska της Στοκχόλμης.

Tags:

Συλλογή ανεξάρτητου περιεχόμενου