ελαιόλαδο

olive-oil

Επιστήμονες αποκαλύπτουν τα μυστικά της μεσογειακής διατροφής

Επιστήμονες βρήκαν ότι το μυστικό που κρύβεται πίσω από τα αναρίθμητα οφέλη υγείας της μεσογειακής διατροφής δεν είναι άλλο από το ελαιόλαδο, το οποίο καταστέλλει κάποια γονίδια που προκαλούν φλεγμονή και μπορούν να οδηγήσουν σε καρδιοπάθειες και άλλα προβλήματα υγείας.

Ο τύπος αυτός διατροφής, ο οποίος έχει βρεθεί σε πολλές μελέτες ότι προάγει την υγεία, περιέχει άφθονες ποσότητες ελαιόλαδου, ψαριών, φρούτων και λαχανικών, καθώς και μικρές ποσότητες κόκκινου κρέατος και γαλακτοκομικών προϊόντων.

Tags:

pregnant-with-salad

Η μεσογειακή διατροφή συνδέεται με επιτυχία της θεραπείας γονιμότητας

Τα ευρήματα μιας ολλανδικής μελέτης επιβεβαιώνουν για μία ακόμη φορά τα οφέλη της μεσογειακής διατροφής, δείχνοντας ότι η κατανάλωση άφθονων λαχανικών, φυτικών ελαίων, όσπριων και ψαριών ενδέχεται να αυξάνει τις πιθανότητες μιας γυναίκας που έχει υποβληθεί σε θεραπεία γονιμότητας να συλλάβει παιδί.

Tags:

olive-oil

Συστατικό του ελαιόλαδου καταπολεμά το Αλτσχάιμερ

Σύμφωνα με τα ευρήματα μιας νέας μελέτης, το ελαιόλαδο περιέχει μια ουσία που στοχεύει και αποκλείει τις τοξικές πρωτεΐνες που καταστρέφουν τα εγκεφαλικά κύτταρα και προκαλούν έκπτωση μνήμης σε ασθενείς με τη νόσο Αλτσχάιμερ.

Όπως αναφέρουν οι Αμερικανοί ερευνητές στο περιοδικό Toxicology and Applied Pharmacology, η ελαιοκανθάλη μεταβάλλει τη δομή των πρωτεϊνών ADDLs, οι οποίες διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην έναρξη του Αλτσχάιμερ.

Tags:

mediteranian-diet

Μεσογειακή διατροφή: κάποια συστατικά της είναι καλύτερα από άλλα

Ορισμένες ομάδες τροφών της μεσογειακής διατροφής συμβάλλουν περισσότερο από άλλες στην ενίσχυση της υγείας και την παράταση της ζωής, σύμφωνα με τα αποτελέσματα μελέτης της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ.

Όπως δήλωσε ο κύριος ερευνητής κ. Δημήτριος Τριχόπουλος, η μελέτη περιλάμβανε περισσότερους από 23.000 άνδρες και γυναίκες που συμμετείχαν στο ελληνικό τμήμα της Ευρωπαϊκής Προοπτικής Έρευνας για τον Καρκίνο και τη Διατροφή (European Prospective Investigation into Cancer and Nutrition).

Tags:

Νέα δεδομένα για τη σημασία της ποιότητας των λιπαρών στη διατροφή

Νέα δεδομένα για τη σημασία της ποιότητας των λιπαρών στη διατροφή και την υγεία της καρδιάς, καθώς και οι νέες συστάσεις για την πρόσληψή τους, παρουσιάστηκαν στην ημερίδα με τίτλο 'Λιπαρά, Διατροφή και Καρδιαγγειακά Νοσήματα - Οι νέες εξελίξεις στα απαραίτητα λιπαρά οξέα', που διοργάνωσαν σήμερα η Μονάδα Διατροφής του Ανθρώπου του Τμήματος Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών και η Β' Καρδιολογική Κλινική της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Γενικό Νοσοκομείο 'ΑΤΤΙΚΟΝ'.

Tags:

Συλλογή ανεξάρτητου περιεχόμενου