Η κατανάλωση σοκολάτας μειώνει τον κίνδυνο καρδιοπάθειας

dark-chocolate-4

Η καθημερινή κατανάλωση σοκολάτας μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου και εγκεφαλικού επεισοδίου έως και κατά 39%, σύμφωνα με τα ευρήματα μιας ολλανδικής μελέτης, που αναμένεται να χαροποιήσει ιδιαίτερα τους λάτρεις της γλυκιάς απόλαυσης!

Το κακάο που περιέχει η σοκολάτα, εξηγούν οι επιστήμονες, περιέχει υψηλές ποσότητες φλαβανολών, οι οποίες θεωρείται ότι αυξάνουν το νιτρικό οξείδιο στο αίμα και βελτιώνουν τη λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων.

Αυτός είναι και ο λόγος, προσθέτουν οι ερευνητές, που η μαύρη σοκολάτα είναι πιο ευεργετική από τη γάλακτος ή τη λευκή, οι οποίες περιέχουν μικρότερες ποσότητες αντιοξειδωτικών ουσιών και κακάο.

Η οκταετής μελέτη των Ολλανδών ερευνητών, στην οποία συμμετείχαν σχεδόν 30.000 άτομα ηλικίας 35-65 ετών, επιβεβαίωσε τα αποτελέσματα προηγούμενων μικρότερων ερευνών σχετικά με τα οφέλη των προϊόντων που περιέχουν κακάο στην υγεία του ανθρώπου.

Όπως αναφέρει ο Brian Buijsse, από το Πανεπιστήμιο Wageningen στην Ολλανδία, και οι συνάδελφοί του, η μελέτη τους έδειξε ότι, αν και ακόμη και η κατανάλωση ενός μόνο κομματιού σοκολάτας την ημέρα ήταν ευεργετική για την υγεία, η αύξηση της κατανάλωσης σοκολάτας κατά έξι γραμμάρια οδήγησε σε 85 λιγότερα εμφράγματα του μυοκαρδίου και εγκεφαλικά επεισόδια ανά 10.000 άτομα.

Ωστόσο, οι ερευνητές δεν παραλείπουν να επισημάνουν ότι η κατανάλωση σοκολάτας πρέπει να εντάσσεται στο πλαίσιο μιας υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής και να αποφεύγονται οι υπερβολές που μπορεί να οδηγήσουν στην αύξηση του σωματικού βάρους, καθώς τα 100 γρ. σοκολάτας αντιστοιχούν κατά μέσο όρο σε 500 θερμίδες.

Πηγή: Telegraph

Tags:

| More