Η κατανάλωση ψαριού μειώνει τον κίνδυνο άνοιας

fisherman

Σύμφωνα με μια μελέτη που περιλάμβανε 14.960 συμμετέχοντες ηλικίας άνω των 65 ετών, η αυξημένη κατανάλωση ψαριού συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο άνοιας.

Η μελέτη διεξήχθη σε 11 περιοχές -μία αστική και μία αγροτική περιοχή στο Περού, το Μεξικό, την Κίνα και την Ινδία και σε αστικές μόνο περιοχές στην Κούβα, τη Δομινικανή Δημοκρατία και τη Βενεζουέλα.

Οι διατροφικές συνήθειες εκτιμήθηκαν με χρήση τυποποιημένων, προσωπικών συνεντεύξεων και η άνοια διαγνώσθηκε με χρήση έγκυρων κριτηρίων.

Σε κάθε μία από τις χώρες της μελέτης, εκτός της Ινδίας, διαπιστώθηκε αντίστροφη συσχέτιση μεταξύ της κατανάλωσης ψαριών και της συχνότητας της άνοιας. Τα δεδομένα αυτά, που δημοσιεύονται στο American Journal of Clinical Nutrition, επεκτείνουν σε χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος χώρες προηγούμενα ευρήματα από μελέτες σε βιομηχανοποιημένες χώρες, σύμφωνα με τα οποία η αυξημένη κατανάλωση ψαριών συνδέεται με χαμηλότερο επιπολασμό άνοιας στη μετέπειτα ζωή, αναφέρουν οι συγγραφείς της μελέτης.

Πηγή: United Press International

Tags:

| More