Η μπύρα «σύμμαχος» στην πρόληψη της οστεοπόρωσης
Καλά νέα για τους λάτρεις της μπύρας: σύμφωνα με τα ευρήματα ερευνητές του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας, το δημοφιλές αυτό ποτό ενδέχεται να συμβάλλει στην πρόληψη της οστεοπόρωσης, της μείωσης δηλαδή της πυκνότητας των οστών που μπορεί να οδηγήσει σε κατάγματα.
Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of the Science of Food and Agriculture, έδειξε ότι η μπύρα είναι σημαντική πηγή διατροφικής σιλικόνης, η οποία αποτελεί βασική συνιστώσα για την αύξηση της οστικής πυκνότητας.
Ο κύριος ερευνητής της μελέτης Charles Bamforth και οι συνάδελφοί του, που μελέτησαν τους τρόπους παραγωγής μπύρας προκειμένου να προσδιορίσουν τη σχέση μεταξύ των διαφόρων μεθόδων παραγωγής με την περιεκτικότητα των τελικών προϊόντων σε σιλικόνη, βρήκαν ότι η μπύρα περιέχει σιλικόνη στη διαλυτή μορφή ορθοπυριτικού οξέος (50% βιοδιαθεσιμότητα), που σημαίνει ότι συνεισφέρει σημαντικά στην πρόσληψη σιλικόνης στη Δυτική διατροφή.
«Μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε σιλικόνη έχουν οι μπύρες που περιέχουν υψηλά επίπεδα βύνης κριθαριού και λυκίσκου, ενώ το σιτάρι περιέχει λιγότερη σιλικόνη», επισημαίνει ο Bamforth.
Το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας αναφέρει ότι η σιλικόνη που λαμβάνεται μέσω της διατροφής, ως διαλυτό ορθοπυριτικό οξύ, ενδέχεται να είναι σημαντική για την αύξηση και ανάπτυξη του οστού και του συνδετικού ιστού και η μπύρα φαίνεται να συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στην πρόσληψη ορθοπυριτικού οξέος.
Πηγή: United Press International
Tags:

.jpg)

