Ο λιναρόσπορος ενδέχεται να μειώνει τη χοληστερόλη
Ερευνητές από την Κίνα, που διεξήγαγαν μια ανασκόπηση μελετών, υποστηρίζουν ότι η εισαγωγή λιναρόσπορου στη διατροφή μπορεί να συμβάλει στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης.
Η ανασκόπηση 28 μελετών, στις οποίες συμμετείχαν πάνω από 1.500 άτομα, έδειξε ότι η μείωση της χοληστερόλης που συνδεόταν με την κατανάλωση λιναρόσπορου ήταν μεγαλύτερη στις γυναίκες, σε σύγκριση με τους άνδρες.
Σύμφωνα με τον κύριο ερευνητή της μελέτης Dr. Xu Lin της Κινεζικής Ακαδημίας Επιστημών στη Σαγκάη, η καθημερινή πρόσληψη μίας κουταλιάς της σούπας λιναρόσπορου ή λιναρέλαιου συνδέεται με μειώσεις στα επίπεδα της ολικής χοληστερόλης και της LDL-χοληστερόλης («κακής» χοληστερόλης), ιδιαίτερα σε μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες και σε άτομα με υψηλότερα επίπεδα χοληστερόλης.
Αντίθετα, σύμφωνα με τα ευρήματα που δημοσιεύθηκαν στο American Journal of Clinical Nutrition, ο λιναρόσπορος δεν φάνηκε να μεταβάλλει σημαντικά τα επίπεδα τριγλυκεριδίων ή να επηρεάζει την HDL-χοληστερόλη («καλή» χοληστερόλη).
Ο λιναρόσπορος, εξηγούν οι ερευνητές, θεωρείται ωφέλιμος για την υγεία της καρδιάς λόγω των υψηλών ποσοτήτων ω-3 λιπαρών οξέων, φυτικών ινών και α-λινολενικού οξέος που περιέχει.
Πηγή: United Press International
Tags:

.jpg)

