Το πρωινό με αυγά μπορεί να συμβάλει στην απώλεια βάρους
Σφιχτά ή μελάτα, scramble ή poché (ποσέ), τα αυγά, όταν καταναλώνονται για πρωινό, μπορούν να συμβάλουν στην απώλεια βάρους, σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, καθώς μειώνουν έως και 18% την κατανάλωση θερμίδων κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης ημέρας.
Η νέα μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nutrition Research, έδειξε ότι όταν οι συμμετέχοντες είχαν φάει πρωινό που βασιζόταν στα αυγά κατανάλωναν σημαντικά λιγότερες θερμίδες το μεσημέρι από έναν μπουφέ χωρίς περιορισμό στις ποσότητες, σε σύγκριση με όταν είχαν φάει ένα πρωινό ίσων θερμίδων αλλά πλούσιο σε υδατάνθρακες.
Όπως επισημαίνουν οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Κονέκτικατ, αυτό οφείλεται στο ότι οι πλούσιες σε πρωτεΐνες τροφές δημιουργούν αίσθηση πληρότητας του στομάχου για περισσότερο χρόνο, μειώνοντας την επιθυμία για κατανάλωση επιπλέον τροφής. Οι εξετάσεις αίματος που έγιναν στους 21 άνδρες που συμμετείχαν στη μελέτη μετά την κατανάλωση των δύο διαφορετικού τύπου πρωινών έδειξαν ότι τα επίπεδα της ορμόνης γκρελίνης -που διεγείρει το αίσθημα της πείνας- ήταν σημαντικά υψηλότερα μετά την κατανάλωση υδατανθράκων.
Τα ευρήματα αυτά επιβεβαιώνουν τα αποτελέσματα μιας προηγούμενης έρευνας που είχε δείξει ότι τα υπέρβαρα άτομα που κατανάλωναν αυγά το πρωί,συνταγές μαγειρικής, στο πλαίσιο μιας δίαιτας με περιορισμένες θερμίδες έχασαν 65% περισσότερο βάρος και αισθάνονταν ότι έχουν περισσότερη ενέργεια, σε σύγκριση με τα άτομα που κατανάλωναν ένα βασισμένο σε υδατάνθρακες πρωινό ισοδύναμης θερμιδικής αξίας και όγκου.
Πηγή: Telegraph
Tags:

.jpg)

