Μια μεγάλη ευρωπαϊκή μελέτη, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 520.000 άτομα σε 10 χώρες της Δυτικής Ευρώπης, έδειξε ότι τα υψηλά επίπεδα βιταμίνης D στο αίμα συνδέονται με χαμηλότερο κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του παχέος εντέρου.
Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό British Medical Journal, επιβεβαιώνει ότι τα ευρήματα προηγούμενων μελετών που είχαν δείξει πως τα επίπεδα βιταμίνης D συνδέονται με τον κίνδυνο ορθοκολικού καρκίνου σε άλλες γεωγραφικές περιοχές ισχύουν και σε ευρωπαϊκούς πληθυσμούς.
Tags: