μεσογειακή διατροφή

diet---slim-and-fat

Όποιος τρώει και πίνει σαν Έλληνας, θα έχει κοφτερό μυαλό μέχρι τα βαθιά γεράματα;

Οι Αμερικανοί που τρώνε και πίνουν όπως οι Έλληνες, έχουν αυξημένες πιθανότητες να έχουν πιο καθαρό μυαλό, όταν γεράσουν, και να αποφύγουν την άνοια και το Αλστχάιμερ, σύμφωνα με μια νέα επιστημονική έρευνα, που έγινε σε 4.000 άτομα.

Οι ερευνητές, υπό την Κριστίνα Τάνγκνι του Ιατρικού Κέντρου του πανεπιστημίου Ρας του Σικάγο, δημοσίευσαν τη μελέτη τους στο περιοδικό κλινικής διαιτολογίας “American Journal of Clinical Nutrition”. Οι επιστήμονες μελέτησαν τις διατροφικές συνήθειες και τις νοητικές λειτουργίες περίπου 4.000 ατόμων στις ΗΠΑ, ηλικίας άνω των 65 ετών.

Tags:

eating-salad-leaf

Φυτικές ίνες: Για ένα καλοκαίρι χωρίς δυσκοιλιότητα και «φούσκωμα»

Το καλοκαίρι όμως, εκτός από τις ηλιόλουστες μέρες και το δροσερό αεράκι, μας δημιουργεί, εάν δεν προσέξουμε και δυσκοιλιότητα, η οποία γίνεται πολλές αιτία να μας χαλάσει τη διάθεση και να μην μας αφήσει να ευχαριστηθούμε τις  διακοπές μας.

Τι πρέπει να κάνουμε: Να ακολουθούμε στη διατροφή μας το μοντέλο της Μεσογειακής διατροφής που είναι πλούσια μεταξύ άλλων σε φυτικές ίνες που βοηθούν στην πρόληψη και στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας αλλά και στην υγεία του εντέρου μας φυσικά….!

Tags:

measuring-thigh

Αδυνάτισμα: μύθοι και αλήθειες

Από τα πολύ παλιά χρόνια καθετί το παράδοξο και το ανεξήγητο προκαλούσε την περιέργεια και το ενδιαφέρον του απλού κόσμου. Αυτή την ιδιομορφία της ανθρώπινης φύσης, συνεχίζει και στις ημέρες μας να εκμεταλλεύεται μερίδα επιτήδειων, που παρουσιάζει παράδοξους τρόπους αδυνατίσματος, προκειμένου να κεντρίσει το ενδιαφέρον του ανυποψίαστου ατόμου, επιδιώκοντας συνάμα να ανατρέψει τα καθιερωμένα επιστημονικά μονοπάτια αντιμετώπισης του πολυπαραγοντικού προβλήματος της παχυσαρκίας.

Tags:

trixopoulos

Έρευνα Α. και Δ. Τριχόπουλου: Η Μεσογειακή διατροφή μειώνει τον κινδύνο καρκίνου του μαστού

Σε μεγάλη επιδημιολογική έρευνα που έγινε από το Εργαστήριο Υγιεινής και Επιδημιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με το Γραφείο Επιδημιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών, το Τμήμα Επιδημιολογίας του Πανεπιστημίου Harvard και το Ελληνικό Ίδρυμα Υγείας, προέκυψαν ισχυρές ενδείξεις ότι η προσήλωση στην παραδοσιακή Μεσογειακή διατροφή σχετίζεται με μείωση του κινδύνου ανάπτυξης καρκίνου του μαστού στις γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση.

Tags:

olive-oil

Επιστήμονες αποκαλύπτουν τα μυστικά της μεσογειακής διατροφής

Επιστήμονες βρήκαν ότι το μυστικό που κρύβεται πίσω από τα αναρίθμητα οφέλη υγείας της μεσογειακής διατροφής δεν είναι άλλο από το ελαιόλαδο, το οποίο καταστέλλει κάποια γονίδια που προκαλούν φλεγμονή και μπορούν να οδηγήσουν σε καρδιοπάθειες και άλλα προβλήματα υγείας.

Ο τύπος αυτός διατροφής, ο οποίος έχει βρεθεί σε πολλές μελέτες ότι προάγει την υγεία, περιέχει άφθονες ποσότητες ελαιόλαδου, ψαριών, φρούτων και λαχανικών, καθώς και μικρές ποσότητες κόκκινου κρέατος και γαλακτοκομικών προϊόντων.

Tags:

pregnant-with-salad

Η μεσογειακή διατροφή συνδέεται με επιτυχία της θεραπείας γονιμότητας

Τα ευρήματα μιας ολλανδικής μελέτης επιβεβαιώνουν για μία ακόμη φορά τα οφέλη της μεσογειακής διατροφής, δείχνοντας ότι η κατανάλωση άφθονων λαχανικών, φυτικών ελαίων, όσπριων και ψαριών ενδέχεται να αυξάνει τις πιθανότητες μιας γυναίκας που έχει υποβληθεί σε θεραπεία γονιμότητας να συλλάβει παιδί.

Tags:

mediteranian-diet

Ο ρόλος της μεσογειακής διατροφής στην καταπολέμηση της παχυσαρκίας

Στα μυστικά της μεσογειακής διατροφής μπορεί να μυηθεί κάθε πολίτης, χάρη στην  ανοιχτή  για το κοινό δορυφορική ομιλία με θέμα «Μεσογειακός Τρόπος Ζωής και Αντιμετώπιση της Παχυσαρκίας» την οποία διοργανώνει η εταιρία αλλαντικών Creta farm, στο πλαίσιο του 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Παχυσαρκίας. Το 8οπανελλήνιο συνέδριο παχυσαρκίας πραγματοποιείται από τις 18 έως τις 20 Μαρτίου στο ξενοδοχείο Divani Caravel της Αθήνας από την Ελληνική Ιατρική Εταιρία Παχυσαρκίας.

Tags:

Διατροφή και καρκίνος: Αντικαρκινικές τροφές, ασπίδα στον καρκίνο


mediterranean-cuisine

Η μεσογειακή διατροφή «ασπίδα» κατά του καρκίνου του στομάχου

Σύμφωνα με τα ευρήματα μιας μεγάλης ευρωπαϊκής μελέτης, που δημοσιεύθηκε στο American Journal of Clinical Nutrition,  η μεσογειακή διατροφή μπορεί να συμβάλει στη μείωση του κινδύνου ανάπτυξης καρκίνου του στομάχου.

Tags:

fresh-fish

Η μεσογειακή διατροφή μπορεί να μειώνει τον κίνδυνο ελκωτικής κολίτιδας

Τα άτομα των οποίων η διατροφή περιλαμβάνει μεγάλες ποσότητες του ω-6 πολυακόρεστου λιπαρού οξέος που ονομάζεται λινολεϊκό οξύ ενδέχεται να διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο ελκωτικής κολίτιδας, σύμφωνα με μια βρετανική μελέτη που περιλάμβανε περισσότερους από 200.000 Ευρωπαίους.

Tags:

Συλλογή ανεξάρτητου περιεχόμενου