Σημαντική διάκριση για την Astellas Φαρμακευτική

Η  Astellas Φαρμακευτική,  διακρίθηκε στα επίπεδα  Επιχειρηματικής Αριστείας – EFQM , και συγκεκριμένα, στο 1ο Επίπεδο Επιχειρηματικής Αριστείας  για τη «Δέσμευση στην Επιχειρηματική Αριστεία – Committed to Excellence 2 Star 2016» για την προσήλωσή της στην Επιχειρηματική Αριστεία, μέσω της καλά μελετημένης Επιχειρηματικής Στρατηγικής και των άριστων διαδικασιών λειτουργίας, που τη χαρακτηρίζουν εδώ και χρόνια και την καθιστούν ως μια εταιρία σαφώς προσανατολισμένη στην επιχειρηματική αριστεία και την ολοένα πληρέστερη επίτευξη παροχής ποιοτικών υπηρεσιών.

Η Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) για να τιμήσει τις εταιρείες/οργανισμούς που διακρίθηκαν στα επίπεδα  Επιχειρηματικής Αριστείας – EFQM πραγματοποίησε ειδική εκδήλωση την Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016, στο συνεδριακό κέντρο της ΕΕΔΕ «Γ. Κοντογεώργης».

Το βραβείο εκ μέρους της εταιρείας Astellas παρέλαβε η κ.Μαντώ Τζανετάκου, Διευθύντρια Ιατρικών Υποθέσεων (Medical Affairs Director) από τον κ. Κωνσταντίνο Λαμπρινόπουλο, Πρόεδρο του Δ.Σ. της ΕΕΔΕ. Για την επιτυχία αυτή o Πρόεδρος του Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της  Astellas,  κ.Χαράλαμπος Ναρδής δήλωσε τα εξής: «Σε ένα περιβάλλον ασταθές, αβέβαιο και πολύπλοκο  η Astellas πιστεύει ότι μόνο μέσα από την Επιχειρηματική Αριστεία που ασκείται ως καθημερινή πρακτική από όλους τους εργαζόμενους μας θα πετύχουμε αέναη βελτίωση προς όφελος των ασθενών, των εργαζόμενων, της κοινωνίας που λειτουργούμε, και των μετόχων μας. Η επίτευξη των 2 αστεριών του EFQM είναι απλά η αρχή του ταξιδιού μας και της δέσμευσης μας».

Η Astellas το έτος 2014 αναγνωρίστηκε ως «Committed to Excellence 1 STAR». Αυτό αποτέλεσε το πρώτο βήμα αλλά και τη δέσμευση για την επόμενη διάκριση.

Το 2016 τηρώντας τη δέσμευση της η Astellas, συμμετείχε στη διαδικασία για τη διάκριση «Committed to excellence 2 STAR 2016». Η διαδικασία απαιτεί αξιολόγηση από ανεξάρτητους αξιολογητές στις κατηγορίες:  Ηγεσία, Στρατηγική, Ανθρώπινο δυναμικό, Συνεργασίες & Πόροι, Διαδικασίες, Προϊόντα & Υπηρεσίες,  διαχείριση πελατών, Εταιρική κοινωνική ευθύνη και επιχειρηματικά αποτελέσματα. Τα αποτελέσματα όχι μόνο ήταν θετικά αλλά και πάνω από τα προαπαιτούμενα.  

Τι είναι το Πρόγραμμα των Επιπέδων Επιχειρηματικής Αριστείας – EFQM Levels of Excellence της ΕΕΔΕ

Στις 15 Σεπτεμβρίου 1988, 14 Ευρωπαίοι ηγέτες του επιχειρηματικού κύκλου υπέγραψαν  την αρχή ενός Ευρωπαϊκού Ιδρύματος αποκλειστικά για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας στην Ευρώπη. Το εν λόγω  Ίδρυμα συνέστησε ομάδες ειδικών από την βιομηχανία και τον ακαδημαϊκό κύκλο ώστε να δημιουργηθεί το EFQM Excellence Model, ένα μοντέλο όπου θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για οποιαδήποτε επιχείρηση. Για 25 χρόνια το παραπάνω μοντέλο έχει υιοθετηθεί από πολλές επιχειρήσεις όπως Robert Bosch, BMW, VW, Xerox, Ricoh, Grundfos, Philips, EDF κ.α.

Ο θεσµός των Επιπέδων Επιχειρηματικής Αριστείας EFQM κατευθύνει συστηµατικά την επιχείρηση προς την επίτευξη υψηλότερων επιδόσεων (Αριστεία), κινητοποιώντας και ενθαρρύνοντας τη συστηµατική βελτίωση της. Ταυτόχρονα, θέτει στόχους και επισημαίνει τη διαρκή πρόοδο στους συµµέτοχους της επιχείρησης –το προσωπικό, τους προμηθευτές και τους πελάτες.

To EFQM «Committed to Excellence Assessment – 2 Star»

Η προσέγγιση αυτή βοηθά την επιχείρηση να κατανοήσει το εύρος και την ωριµότητα των βασικών συστημάτων διοίκησης που είναι απαραίτητα για τη συνεχή εξέλιξή της. Το επίπεδο αυτό απαιτεί µια σύντοµη καταγραφή και αξιολόγηση των Βασικών Συστηµάτων Διοίκησης (Στρατηγική, Διαχείριση Πελατών, Διαχείριση Προσωπικού, Διαχείριση Διεργασιών, Παρακολούθηση Βασικών Αποτελεσµάτων,  Αειφορία). Αυτό το επίπεδο Πιστοποίησης προετοιµάζει τις επιχειρήσεις για το ανώτερο επίπεδο της Αναγνώρισης για την Επιχειρηματική Αριστεία – EFQM Recognised for Excellence.

In this article