11 χρόνια Τράπεζα Αίματος DEMO

21-03-2017

Για ενδέκατη χρονιά, την Τετάρτη 15 Μαρτίου, οργανώθηκε στις εγκαταστάσεις της βιομηχανίας φαρμάκων DEMO, σε συνεργασία με το ΓΝ Ευαγγελισμός, η ημέρα Εθελοντικής Αιμοδοσίας των εργαζομένων της εταιρείας. 

Οι μονάδες αίματος που συλλέγονται κάθε χρόνο είναι διαθέσιμες για να καλύψουν οποιαδήποτε ανάγκη προκύψει για τους εργαζόμενους της εταιρείας αλλά και τις οικογένειές τους (παιδιά, γονείς, συζύγους και φιλικά πρόσωπα) κάτι που πολλές φορές έχει αποδειχθεί σωτήριο για ανθρώπους της DEMO που βρέθηκαν σε ανάγκη.

Τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι σε κάθε νοσοκομείο 2 στους 10 ασθενείς κατά μέσο όρο χρειάζονται μετάγγιση. Αίμα χρειάζονται οι χιλιάδες τραυματίες των τροχαίων ατυχημάτων, τα 2.800  άτομα που πάσχουν από Μεσογειακή Αναιμία, όσοι πάσχουν από διάφορες αιματολογικές ασθένειες (λευχαιμία, αιμορροφιλία κα.), περιστατικά βαριάς γαστρορραγίας και ασθενείς κατά τη διάρκεια χειρουργικών επεμβάσεων.  

Έτσι, οι ετήσιες ανάγκες της χώρας μας σε αίμα, ξεπερνούν τις 550.000 – 600.000 μονάδες ενώ  βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να εισάγουμε αίμα από τον Ελβετικό Ερυθρό Σταυρό.

Η ημέρα Εθελοντικής Αιμοδοσίας των Εργαζομένων της DEMO, εντάσσεται στο γενικότερο Πρόγραμμα Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας, τομέας εργαζόμενοι.

 

DEMO: Ελληνικά φάρμακα με παγκόσμια εμβέλεια www.demo.gr

Η φαρμακοβιομηχανία DEMO ΑΒΕΕ είναι ένας βιομηχανικός και εμπορικός οργανισμός που ιδρύθηκε το 1965 και δραστηριοποιείται στην παραγωγή και προώθηση φαρμακευτικών προϊόντων. Αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής φαρμάκων στην Ελλάδα, με πολύ ισχυρή παρουσία στη νοσοκομειακή αγορά, όπου κατέχει την 1η θέση πωλήσεων σε αριθμό μονάδων. Με τρεις παραγωγικές μονάδες έκτασης 45.000m2, υψηλής τεχνολογίας αποθηκευτικές εγκαταστάσεις  σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και προσωπικό που ξεπερνά  τα 800 άτομα, η DEMO είναι μία από τις κορυφαίες φαρμακευτικές εταιρείες στην περιοχή της ΝΑ Ευρώπης. Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε 80 χώρες παγκοσμίως, στην Ευρώπη, την Ασία, την Αφρική, την Νότιο Αμερική και την Ωκεανία. Το πρόγραμμα Υπευθυνότητας της DEMO βασίζεται σε 4 πυλώνες: Περιβάλλον, Ηθικό Marketing, Εργαζόμενοι και Κοινωνία με επίκεντρο τα παιδιά και τις ευπαθείς ομάδες.