Βάρος: Αυτές είναι οι 3 συνήθειες που μας παχαίνουν

Κανείς δεν θέλει να έχει περιττά κιλά. Πολλές φορές όμως είναι δύσκολο να χάσουμε το περιττό βάρος όσο κι αν προσπαθούμε. Μήπως γιατί έχουμε ορισμένες συνήθειες που μας παχαίνουν χωρίς να το καταλαβαίνουμε;

Ποιες είναι αυτές οι συνήθειες;

1. Δεν πίνετε αρκετό νερό:
Είναι γνωστό ότι το νερό είναι απαραίτητο για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού. Παράλληλα, ρυθμίζει την όρεξη, επιφέροντας το αίσθημα κορεσμού και ενεργοποιεί τον μεταβολισμό. Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism», η αύξηση της καθημερινής πρόσληψης νερού κατά 1,5 λίτρο, μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια 2,3 κιλών, χωρίς σημαντικές διατροφικές αλλαγές.

2. Παραλείπετε το πρωινό:
Αργήσατε να ξυπνήσετε, έπρεπε να πάτε γρήγορα τα παιδιά στο σχολείο, είχατε ένα σημαντικό meeting στη δουλειά και δεν είχατε όρεξη για φαγητό. Όποιος κι αν είναι ο λόγος που παραλείπετε το πρωινό γεύμα, καταλήγετε να κάνετε κακό στον εαυτό σας. Έχει διαπιστωθεί ότι οι άνθρωποι που δεν τρώνε πρωινό τείνουν να καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Φυσικά, δεν εννοούμε να φάτε κρουασάν για πρωινό, αλλά ένα μπολ βρώμη με γάλα καρύδας, είναι άριστη επιλογή.

3. Πίνετε καφέ με ζάχαρη:
Η ζάχαρη δεν έχει καμία θέση στον καφέ σας, αφού αλλοιώνει τη γεύση του καφέ και σας επιβαρύνει με περιττές θερμίδες. Αρχίστε να πίνετε τον καφέ σας σκέτο και σιγά σιγά θα συνηθίσετε την αλλαγή και θα τον προτιμάτε έτσι. Ειδικά αν πίνετε μεγάλη ποσότητα καφέ καθημερινά, σκεφτείτε πόσες θερμίδες θα γλιτώσετε με αυτόν τον τρόπο.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Καρκίνος: Τα περιττά κιλά πριν τα 50 αυξάνουν τον κίνδυνο

In this article