φαγητό για το Πάσχα

Πάσχα: Οι 6 τροφές που αδυνατίζουν μετά τις γιορτές

Τώρα το Πάσχα όλοι φάγαμε λίγο παραπάνω. Αποτέλεσμα είναι να πάρουμε έστω και λίγα κιλά. Υπάρχουν όμως πέντε τροφές που θα σας βοηθήσουν να χάσετε το βάρος που πήρατε το τελευταίο διάστημα.

6 τροφές για να χάσετε τα κιλά του Πάσχα

  • Γιαούρτι
    Περιέχει βακτήρια που αναπληρώνουν τη φυσιολογική χλωρίδα της γαστρεντερικής οδού.
  • Λάχανο
    Βοηθά στην ανάπτυξη των υγιών βακτηρίων στο παχύ έντερο, στην εξάλειψη των αποβλήτων και στη διατήρηση των τακτικών κινήσεων του εντέρου. Ειδικά αν πάσχετε από δυσκοιλιότητα είναι ιδανικό.
  • Μπανάνα
    Μία μόνο μπανάνα αρκεί για να αποκαταστήσει τους ηλεκτρολύτες και τα επίπεδα του καλίου, διευκολύνοντας παράλληλα τη διαδικασία της πέψης.
  • Αβοκάντο
    Είναι γεμάτα φυτικές ίνες και μονοακόρεστα λίπη, που συμβάλλουν στην εύρυθμη λειτουργία του πεπτικού συστήματος.
  • Σπαράγγια
    Η γλουταθειόνη, που βρίσκεται σε αφθονία στα σπαράγγια, περιέχει τρία αμινοξέα. Το «κοκτέιλ» τους αποτελεί έναν ισχυρό αντιοξειδωτικό σύμμαχο για το σώμα. Τα σπαράγγια περιέχουν ακόμη υψηλά επίπεδα ινσουλίνης, η οποία βοηθάει την πέψη.
  • Παντζάρια
    Το φολικό οξύ που βρίσκεται στις φυτικές ίνες των παντζαριών, έχει την ιδιότητα να επιταχύνει τις καύσεις, ρίχνοντας τη χοληστερίνη και τα τριγλυκερίδια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Πάσχα: Πως κάνουν καλό στην υγεία μας τα Πασχαλινά έθιμα

In this article