Αντώνης Φουστέρης: Η εταιρική φήμη απαραίτητη για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και συνεργασιών
Αναγκαία συνθήκη για την ανάπτυξη κουλτούρας συνεργασίας που απαιτείται για την αντιμετώπιση των μεγάλων προκλήσεων που σχετίζονται με την πανδημία είναι η καλή φήμη των φαρμακευτικών εταιρειών. Και αυτό γιατί, η συνεργασία ανάμεσα στους εμπλεκόμενους φορείς σημαίνει εμπιστοσύνη και σεβασμό, αξίες που πηγάζουν από την καλή φήμη. Σε αντίθεση με την κακή φήμη που σημαίνει … Συνεχίστε να διαβάζετε το Αντώνης Φουστέρης: Η εταιρική φήμη απαραίτητη για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και συνεργασιών.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί