Skip to content

Reputation unique

14/06/2025
  • ΝΕΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
  • ΥΓΕΙΑ + ΕΠΙΣΤΗΜΗ
  • ΥΓΕΙΑ + ΖΩΗ
  • ΥΓΕΙΑ + ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΥΓΕΙΑ + ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΥΓΕΙΑ+ΙΣΤΟΡΙΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ Α-Ω
  • ΕΜΒΟΛΙΑ
  • ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ
  • EDITORIAL

Νέο logo για την Pfizer

pfizer new logo
13-01-2021
ShareTweet

Για τη νέα χρονιά η Pfizer αποφάσισε να αντικαταστήσει το παλιό της logo που ήταν σε σχήμα του γνωστού μπλε χαπιού με ένα νέο, το οποίο απεικονίζει τη διπλή έλικα του DNA, που αντανακλά τη δέσμευση και το νέο προσανατολισμό της εταιρείας στην καινοτομία πρώτης γραμμής όπως δήλωσε ο CEO της Pfizer, Άλμπερτ Μπουρλά.

tweet bourla

Διατηρώντας το μπλε χρώμα, το νέο logo της Pfizer, χρειάστηκε περισσότερο από 18 μήνες για τη δημιουργία του και όπως δηλώθηκε από την εταιρεία:  “ξεκλειδώνει το χάπι για να αποκαλύψει το DNA της Pfizer: Τη δύναμη της επιστήμης”.

Στο Twitter μάλιστα σχολιάστηκε ο χρόνος που χρειάστηκε για να αποκτήσει καινούριο logo η Pfizer συγκριτικά με τους 7 μήνες που χρειάστηκε (μαζί με την BioNTech) για να παραχθεί το εμβόλιο κατά του COVID-19.

tweet pfizer

Στο Twitter επίσης σχολιάστηκε ότι ο προσανατολισμός της έλικας στο logo, παραβλέπει μερικές βασικές επιστημονικές αρχές, καθώς στο video που παρουσιάστηκε η έλικα είναι αριστερόστροφη, ενώ το μόριο του DNA είναι δεξιόστροφο.

tweet pfizer

Είναι ενδιαφέρον ότι όπως σημειώνει η εφημερίδα «The Wall Street Journal» ότι το logo προέκυψε μετά από έρευνα που πραγματοποίησε η Pfizer σε περισσότερους από 4.000 ασθενείς και 2.000 γιατρούς σε διάφορες χώρες.

pfizer logo evolution
Η εξέλιξη του λογοτύπου της Pfizer από το 1849 μέχρι σήμερα

Το λογότυπο επίσης “σηματοδοτεί μια μετατόπιση από το εμπόριο στην επιστήμη“, σύμφωνα με μια επεξήγηση για την ιστοσελίδα της Pfizer, αλλά διατηρείται το ίδιο μήνυμα ην ίδια ατάκα με τον προκάτοχό της: “καινοτομούμε για να αλλάξουμε τις ζωές των ασθενών“. Σε κάθε περίπτωση φαίνεται ότι τα τελευταία χρόνια η Pfizer απομακρύνεται από την ταυτότητα μιας εταιρείας που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα καλύπτει υγειονομικής περίθαλψης.

Πέρυσι, εγκατέλειψε τα γενόσημα αφού η θυγατρική της Upjohn συγχωνεύτηκε με την Mylan για να σχηματίσουν το Viatris και πριν λίγα  χρόνια αποσπάστηκε το κτηνιατρικό τμήμα για να δημιουργηθεί η αυτόνομη εταιρεία Zoetis. Παράλληλα είναι στη διαδικασία της διαχωρισμού και των καταναλωτικών (ΜΗΣΥΦΑ) με τη δημιουργία κοινοπραξίας με την GlaxoSmithKline.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Διατροφή: Τι να τρώτε όταν έχετε πυρετό
Θεραπεία κορωνοϊού: Μεγάλη ελληνική ανακάλυψη
Η θνησιμότητα, ο φόβος, η πραγματικότητα και τα ΜΜΕ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Άραχθος: Τραγικό τέλος για τα δύο παιδιά που ανασύρθηκαν αναίσθητα…

Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη: «Δώσε αίμα, δώσε ελπίδα: Mαζί σώζουμε…

ΕΟΠΥΥ: Αντίστροφη μέτρηση για τη δωρεάν αποστολή Φαρμάκων Υψηλού Κόστους…

Σπίτι μου ΙΙ: Παράταση της ισχύος υπαγωγής για ΑμεΑ –…

Ενημερωτικό webinar για το πρόγραμμα «ΟγκοΝόησις» από την FairLife L.C.C.

ΙΣΑ: Αποκαλυπτική δημοσκόπηση για την υπερκατανάλωση αντιβιοτικών και την αύξηση της…

Η επίσκεψη και χρήση του healthview.gr προϋποθέτει την αποδοχή των όρων χρήσης. Τονίζεται ότι το περιεχόμενο του site, προορίζεται αποκλειστικά για ενημέρωση και πληροφόρηση και σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά τις συμβουλές, οδηγίες, διαγνώσεις, ή θεραπείες που προσφέρουν οι επαγγελματίες υγείας.

Το healthview δεν συστήνει συγκεκριμένες εξετάσεις, καταστήματα, μονάδες, επαγγελματίες υγείας, προϊόντα, αλλά συστήνει να ζητάτε πάντοτε τις συμβουλές των επαγγελματιών υγείας για οποιοδήποτε θέμα υγείας.

Είναι σημαντικό να μην παραβλέψετε ποτέ ιατρική συμβουλή εξαιτίας κάποιου άρθρου που διαβάσατε στο healthview.gr. Εάν κάποιος επισκέπτης, ή χρήστης του site βασιστεί σε οποιαδήποτε στοιχεία του περιεχομένου, αυτό γίνεται με δική του αποκλειστική ευθύνη.

@ 2025 HealthView.gr | Created by PROWEB