Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και φυσικά η τηλεόραση θα αρχίσει σιγά σιγά να γεμίζει με διαφημίσεις παιχνιδιών για τα παιδιά. Τώρα, έρευνα Αμερικανών επιστημόνων δείχνει πως αυτές οι διαφημίσεις δεν κάνουν μόνο κακό στην τσέπη των γονιών και των νονών αλλά και στην υγεία των παιδιών. Πως; Οι διαφημίσεις αυτές οδηγούν τις οικογένειες με τα παιδιά κατ’ ευθείαν στα εστιατόρια fast food.
Ερευνητές από την Ιατρική Σχολή Geisel στο New Hampshire των Ηνωμένων Πολιτειών μελέτησαν 100 γονείς με παιδιά ηλικίας από τριών έως επτά ετών.
Τους ρώτησαν πόσο συχνά βλέπουν κανάλια όπως το Nickelodeon ή πάνε σε εστιατόρια όπως τα McDonalds.
Στο τέλος διασταύρωσαν τις απαντήσεις.
Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως το 37% των γονιών είπαν πως πάνε με τα παιδιά τους σε εστιατόρια fast food τουλάχιστον μια φορά τον μήνα.
Το 54% των παιδιών ζήτησαν να πάνε σε κάποιο τέτοιο εστιατόριο. Ο αριθμός όμως των παιδιών που ζήτησαν να πάνε σε εστιατόριο fast food ήταν κατά 29% πιο αυξημένος στα παιδιά που έβλεπαν διαφημίσεις παιχνιδιών στην τηλεόραση. Αυτά τα παιδιά ζητούσαν να πάνε σε εστιατόριο fast food σε ποσοστό 83%.
Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Όπως εξηγεί η επικεφαλής της έρευνας Jennifer Emond πολύ απλά για να πάρουν τα παιχνίδια που υπάρχουν με τα παιδικά γεύματα.
Οι ειδικοί λένε πως όταν το παιδί βλέπει ασταμάτητα διαφημίσεις με παιχνίδια στην τηλεόραση φυσικό είναι να θελήσει. Έτσι ζητά από την μητέρα ή τον πατέρα να τον πάνε στο εστιατόριο που δίνει δωρεάν παιχνίδια με κάθε παιδικό γεύμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: