Πολλές διαφημιστικές καμπάνιες και προγράμματα δημοσίων σχέσεων του χώρου της υγείας συμμετείχαν στα ERMIS Awards εφέτος. Εταιρείες PR και Διαφημιστικές κατέθεσαν «ιδέες και ενέργεια» σε projects με θέμα την υγεία, απάντησαν στις προκλήσεις και βρέθηκαν στη shortlist των φετινών βραβείων.
Στην κατηγορία PR και τις διάφορες υποκατηγορίες συγκεντρώθηκαν συνολικά 120 συμμετοχές, 14 από αυτές προερχόμενες από τον χώρο της υγείας. Στη shortlist βρέθηκαν, μεταξύ άλλων, έξι (6) συμμετοχές με θέμα την υγεία. Στις συμμετοχές που προκρίθηκαν συμπεριλαμβάνονται οι εξής: «Χαρίζω την Ανάσα μου»* των Run Communications AE – Reputation Unique, για λογαριασμό της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας. Η εκστρατεία, «Είσαι γυναίκα. Είσαι δύναμη!» της Asset Ogilvy Public Relations, για λογαριασμό της Novartis Hellas, και το «Ελληνικό Φάρμακο: η Λύση για την υγεία, την κοινωνία, την ανάπτυξη» της Civitas, για λογαριασμό της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας.
Παράλληλα, στη κατηγορία Advertisement και τις υποκατηγορίες της, συγκεντρώθηκαν 611 συμμετοχές, με 17 από αυτές να αφορούν θέματα του χώρου της υγείας. Τέσσερις (4) από αυτές προκρίθηκαν στη shortlist. Αξίζει να σημειώσουμε πως οι τρεις (3) συμμετοχές που επιλέχθηκαν από το χώρο της υγείας προέρχονται από την Bold Ogilvy & Mather και αποτελούν διαφημιστικές καμπάνιες για τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα («Γκριμάτσα» και «Γενέθλια») και την Ελληνική Εταιρία Μαστολογίας («Κακά Σενάρια»). Η τέταρτη συμμετοχή προέρχεται από τη DDB AE και έγινε για λογαριασμό της ISOPLUS («Τρίξιμο- Η Τετραπλή Δύναμη»).
Παρακάτω ακολουθούν τα videos μερικών από τις καμπάνιες:
*Το Healthview είναι χορηγός επικοινωνίας της εκστρατείας «Χαρίζω την Ανάσα μου».
«Τρίξιμο- Η Τετραπλή Δύναμη»
«Είσαι γυναίκα. Είσαι δύναμη!»