Η γυναικεία σεξουαλικότητα είναι ένα πολύ πολύπλοκο πράγμα. Πολλά πράγματα μπορούν να την επηρεάσουν. Τώρα, Αμερικανοί επιστήμονες βρήκαν ένα ακόμα. Τα βιντεοπαιχνίδια εικονικής πραγματικότητας.
Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Stanford στις Ηνωμένες Πολιτείες μελέτησαν 86 γυναίκες ηλικίας από 18 έως 40 ετών. Σκοπός τους ήταν να διαπιστώσουν πως αυτά τα βιντεοπαιχνίδια επηρεάζουν την σεξουαλικότητα των γυναικών.
Τα αποτελέσματα της έρευνας, που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «Computers in Human Behavior», έδειξαν πως όσες παίζουν virtual games και υποδύονται σέξι χαρακτήρες, όπως η Λάρα Κροφτ στο παιχνίδι Tomb Raider, έχουν περισσότερες πιθανότητες να αρχίσουν βλέπουν τον εαυτό τους ως σεξουαλικό αντικείμενο και στην αληθινή ζωή.
Οι ειδικοί διαπίστωσαν επίσης πως αυτές οι παίκτριες είχαν αυξημένες πιθανότητες να δηλώσουν πως αποδέχονται τον μύθο του βιασμού, που θέλει τη γυναίκα συνυπεύθυνη για τον βιασμό της.
Η έρευνα, η οποία έγινε στο Εργαστήριο Εικονικής Ανθρώπινης Αλληλεπίδρασης (VHIL), βασίζεται στο επονομαζόμενο Φαινόμενο Πρωτέας, κατά το οποίο η συμπεριφορά ενός ανθρώπου «συμμορφώνεται με την ψηφιακή ταυτότητά του», σύμφωνα με τους ερευνητές.
Όταν δηλαδή κάποιος υποδύεται έναν ψηφιακό χαρακτήρα που είναι πιο ψηλός από τον ίδιο, ο παίκτης είναι πιθανότερο να δρα με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στην αληθινή του ζωή.
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, το 46% των ανθρώπων που ασχολούνται με βιντεοπαιχνίδια είναι γυναίκες, με μία στις τρεις από αυτές να έχουν ηλικία από 8 έως 18 ετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: