Γυμναστική: Πόσο ασφαλής είναι στο κρύο;

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που αντί για την κλασική γυμναστική στο γυμναστήριο με τα όργανα προτιμούν να γυμνάζονται έξω. Τι γίνεται όμως τώρα με το κρύο. Είναι ασφαλής η γυμναστική στις χαμηλές θερμοκρασίες;

Όπως λένε οι γιατροί, η γυμναστική στο κρύο μπορεί να είναι ασφαλής υπό τρείς προϋποθέσεις;
1. Να έχεις ντυθεί καλά
2. Να διατηρείς ζεστά τα άκρα σου
3. Να πάρεις το πράσινο φως από το γιατρό σου!

Το τελευταίο αφορά όσους πάσχουν από άσθμα ή κάποια χρόνια πάθηση και όσους έχουν σύνδρομο Raynaud, για τους οποίους η έκθεση στο κρύο μπορεί να κρύβει κινδύνους.

Όλοι, ωστόσο, μπορούν να ακολουθήσουν τις παρακάτω συμβουλές για να είναι ασφαλής ενώ αθλούνται στο κρύο.

Πώς θα ντυθείτε: Αποφύγετε τα πολύ χοντρά ρούχα και προτιμήστε πιο λεπτά σε στρώματα ώστε να μπορείτε να αφαιρείτε ανάλογα με το πόσο θα ζεσταθείτε. Το ρούχο που θα φορέσετε κατάσαρκα, καλό θα είναι να είναι συνθετικό, διότι τα φυσικά υλικά όπως το βαμβάκι συγκρατούν τον ιδρώτα και αυτό θα σας κάνει να παγώσετε!Από πάνω φορέστε ένα φλις που θα έχει το ρόλο της «μόνωσης» και για πανωφόρι ένα αδιάβροχο.

Ίσως χρειαστεί να δοκιμάσετε συνδυασμούς ρούχων μέχρι να βρείτε τον κατάλληλο.

Φορέστε οπωσδήποτε γάντια και σκουφί που θα καλύπτει και τα αυτιά, καθώς και ισοθερμικές κάλτσες και επιλέξτε με προσοχή τα παπούτσια σας, για να είστε σίγουροι ότι δεν θα γλιστρήσετε.

Ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες, τα ρούχα με ανακλαστικές ζώνες είναι απαραίτητα για να είστε ασφαλείς όταν αθλείστε έξω.

Ενυδατωθείτε: Πιείτε νερό ή κάποιο αθλητικό ποτό, ακόμη και αν δεν νιώθετε δίψα. Το κρύο ενισχύει την απώλεια υγρών τα οποία πρέπει να αναπληρωθούν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Γυμναστική: Καταπολεμά την υπέρταση όσο τα φάρμακα

In this article