γυναίκα σε εγκυμοσύνη κρατά την κοιλιά της

Εγκυμοσύνη: Αυτές είναι οι τροφές που πρέπει να τρώτε πιο συχνά

Η υγιεινή διατροφή είναι απαραίτητη στην εγκυμοσύνη. Και για την μέλλουσα μητέρα και για το μωρό. Αυτά που τρώει η έγκυος είναι εκείνα που δίνουν στην ίδια και το μωρό τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται. Για αυτό και η διατροφή της εγκύου θα πρέπει να περιλαμβάνει τροφές με υψηλή διατροφική αξία και πλούσιες σε βιταμίνες, μέταλλα, καλά λιπαρά, φυτικές ίνες και πρωτεΐνες.

Οι τροφές που είναι απαραίτητες στην εγκυμοσύνη σύμφωνα με το healthline.com

Γαλακτοκομικά προϊόντα

Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, οι ανάγκες του οργανισμού για ασβέστιο και πρωτεΐνες αυξάνονται καθώς τα θρεπτικά αυτά συστατικά είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη του μωρού. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα λοιπόν, όπως το γάλα, το τυρί και το γιαούρτι δεν πρέπει να λείπουν από το ψυγείο σας.

Επιπλέον, οι τροφές από την συγκεκριμένη ομάδα τροφίμων είναι πλούσιες σε φώσφορο, βιταμίνες Β, μαγνήσιο και ψευδάργυρο. Τα γιαούρτια δε, που περιέχουν προβιοτικά βακτήρια, συμβάλλουν στην υγεία του εντέρου και όλου του πεπτικού συστήματος.

Όσπρια

Τα όσπρια όπως οι φακές, τα φασόλια και τα ρεβίθια είναι εξαιρετική πηγή φυτικών ινών, σιδήρου και φολικού οξέος. Το φολικό οξύ ιδιαίτερα, είναι από τα πιο απαραίτητα θρεπτικά συστατικά την περίοδο της εγκυμοσύνης και η επαρκής πρόσληψή του είναι πολύ σημαντική.

Γλυκοπατάτες

Οι γλυκοπατάτες είναι πλούσιες σε β- καροτίνη η οποία μετατρέπεται σε βιταμίνη Α και είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη του μωρού. Επισης, οι γλυκοπατάτες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.

Σολομός

Ο σολομός είναι εξαιρετική πηγή σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα τα οποία είναι απαραίτητα στην εγκεφαλική ανάπτυξη του μωρού. Επιπλέον, ο σολομός είναι μία από τις λίγες φυσικές πηγές βιταμίνης D, μία πολύ σημαντική βιταμίνη για την ανάπτυξη των οστών και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Αυγά και εγκυμοσύνη

Τα αυγά είναι μία σούπερ τροφή για την περίοδο της εγκυμοσύνης, καθώς περιέχουν σχεδόν όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε. Ένα μεγάλο αυγό έχει μόλις 80 θερμίδες, πρωτεΐνες, καλά λιπαρά και πολλές βιταμίνες και μέταλλα.

Μπρόκολο και άλλα πράσινα λαχανικά

Το μπρόκολο και τα άλλα πράσινα λαχανικά όπως το σπανάκι περιέχουν φυτικές ίνες, βιταμίνες C, K και A, σίδηρο, ασβέστιο και πολλά ακόμα θρεπτικά συστατικά. Επιπλέον, η κατανάλωσή τους θα σας βοηθήσουν αντιμετωπίσετε τη δυσκοιλιότητα της εγκυμοσύνης.

Άπαχο κρέας

Το άπαχο βόειο, χοιρινό κρέας, όπως και το κοτόπουλο είναι εξαιρετικές πηγές πρωτεΐνης. Το χοιρινό και το βόειο μάλιστα, είναι πλούσια σε σίδηρο και βιταμίνες τα οποία χρειάζεστε την ιδιαίτερη αυτή περίοδο , τόσο εσείς όσο και το μωρό.

Αβοκάντο και εγκυμοσύνη

Το αβοκάντο περιέχει μονοακόρεστα λιπαρά οξέα και θεωρείται ένα από τα πιο θρεπτικά φρούτα, ιδιαίτερα, δε στην εγκυμοσύνη. Επιπλέον, είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, φολικό οξύ, βιταμίνη D, κάλιο και βιταμίνη C.

Αποξηραμένα φρούτα

Τα αποξηραμένα φρούτα είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες και αποτελούν την ιδανική επιλογή για σνακ. Τα οφέλη από την κατανάλωσή τους είναι πολλά περισσότερα από ένα και δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Εγκυμοσύνη: Τι να τρώτε το τρίτο τρίμηνο

In this article