άντρας που τρώει στην εργασία του

Εργασία: Ποια είναι η γιεινή διατροφή στο γραφείο

Όταν βρισκόμστε όλη μέρα στην εργασία μας δεν είναι πάντα εύκολο να φάμε όποτε και ότι θέλουμε. Κι όμως…. ακόμα και στο γραφείο μπορούμε να φροντίσουμε να τρεφόμαστε υγιεινά. Πως; Με τρεις απλές συμβουλές.

3 συμβουλές για υγιεινή διατροφή στην εργασία μας

Μαγείρευε μόνη σου το φαγητό που τρως

Κοστίζει λιγότερο και ξέρετε τι τρως. Το χθεσινό σου φαγητό, διανθισμένο με λαχανικά, ένα συνοδευτικό και μια σαλάτα, μπορεί να είναι η καλύτερη επιλογή για το μεσημεριανό σου γεύμα, λέει η Gillian Killiner, διαιτολόγος και εκπρόσωπος της British Dietetic Association. «Το έτοιμο φαγητό από το supermarket θα πρέπει να είναι η τελευταία σου λύση. Όλα αυτά τα μικρογεύματα μπορεί να έχουν επιπλέον συντηρητικά, φθηνά φυτικά έλαια και δεύτερης ποιότητας πρώτες ύλες, τα οποία δεν παρέχουν ενέργεια μακράς διάρκειας, με αποτέλεσμα να σε αφήσουν πεινασμένη και ανικανοποίητη», λέει η Killiner.

Μην τρως επάνω στο γραφείο σου

Απόλαυσε το φαγητό σου με ηρεμία αν είναι δυνατόν, ίσως σε εξωτερικό χώρο από το γραφείο σου. Εάν τρως επάνω στο γραφείο, πιθανότατα θα συνεχίσεις να εργάζεσαι αντί να εστιάζεις την προσοχή ου στο φαγητό, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού βάρους σου. «Ο υποδοχέας από το έντερο στον εγκέφαλο δεν θα λειτουργήσει σωστά και θα σε αφήσει να αισθάνεσαι πεινασμένη χωρίς να συνειδητοποιήσεις αυτό που έχεις ήδη καταναλώσει», λέει ο Killiner. Καθισμένη στο γραφείο, τρώγοντας χωρίς νόημα και χωρίς να μασάς καλά, μπορεί επίσης να προκαλέσεις -ή να επιδεινώσεις- γαστρεντερικά προβλήματα.

Πίνε νερό προσεκτικά στην εργασία σου

«Είναι καλύτερο να πίνεις νερό πιο συχνά και σε μικρές ποσότητες, παρά να πίνεις πολύ κατά τη διάρκεια του γεύματός σου», λέει ο Killiner. Μεγάλες ποσότητες υγρών στα γεύματα μπορεί να προκαλέσουν σε κάποια άτομα παλινδρόμηση γαστρικών υγρών, κάτι που μπορεί να επιφέρει πόνο και φούσκωμα. Περίπου 250ml νερό είναι αρκετό κατά τη διάρκεια ενός γεύματος, αλλά το ιδανικό είναι 500ml περίπου κάθε 30 λεπτά πριν από το μεσημεριανό γεύμα. Βοηθάει στη μείωση της πείνας, επιτρέποντας μεγαλύτερο έλεγχο στην επιλογή υγιεινότερων επιλογών όταν τρώμε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Πώς να προστατευτείτε από τον κορωνοϊό στο χώρο εργασίας σας

In this article