ηλικιωμένη γυναίκα κάνει γυμναστική για να προλάβει την οστεοπόρωση

Οστεοπόρωση: 5 απλές στρατηγικές πρόληψης

Η οστεοπόρωση είναι μια χρόνια πάθηση του μεταβολισμού των οστών. Με τα χρόνια, παρατηρείται σταδιακή μείωση της πυκνότητας και της ποιότητας των οστών. Αποτέλεσμα είναι ο σκελετός να γίνεται πιο εύθραυστος.

Η μείωση στην ελαστικότητα και την ανθεκτικότητα των οστών αυξάνει σημαντικά τον κίνδυνο κατάγματος.

5 συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσετε ώστε να προλάβετε την οστεοπόρωση:

  • Βάλτε στη ζωή σας τα πράσινα λαχανικά: Το σπανάκι, η λαχανίδα και το μαρούλι είναι πλούσια σε ασβέστιο. Ένα συστατικό απαραίτητο για να «χτίσετε» γερά κόκαλα. Η ημερήσια συνιστώμενη πρόσληψη ασβεστίου είναι τα 1200 mg.
  • Επιλέξτε τα αμύγδαλα ως σνακ: Η συμβολή των ξηρών καρπών στην υγεία είναι γνωστή, όμως τα αμύγδαλα συγκεκριμένα είναι ιδανικά για να εξασφαλίσετε το ασβέστιο που χρειάζεστε σε καθημερινή βάση.
  • Γιαούρτι: Το στραγγιστό γιαούρτι περιέχει σημαντική ποσότητα ασβεστίου και μπορείτε να το απολαύσετε κάθε στιγμή της ημέρας σε συνδυασμό με τα φρούτα, τα δημητριακά, το μέλι ή τους ξηρούς καρπούς.
  • Μετρήστε τη βιταμίνη D στον οργανισμό σας: Μια απλή εξέταση μπορεί να σας δείξει εάν διαθέτετε τα απαραίτητα επίπεδα της βιταμίνης. Η βιταμίνη D είναι απαραίτητη για τον οργανισμό μας, καθώς επιτρέπει την ομαλή απορρόφηση του ασβεστίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Οστεοπόρωση: 13 τροφές για να την προλάβετε

In this article