φίλοι τρώνε πίτσα

Πίτσα: Γιατί δεν πρέπει να τρώμε πριν από τον ύπνο

Η πίτσα είναι το αγαπημένο φαγητό μικρών και μεγάλων. Και συνήθως την απολαμβάνουμε το βράδι με την αγαπημένη μας σειρά, την αγαπημένη μας ταινία ή κάποιον αγώνα. Δυστυχώς όμως, οι διατροφολόγοι λένε πως η πίτσα είναι ό,τι χειρότερο μπορούμε να φάμε πριν πέσουμε για ύπνο.

Δεν είναι μόνο ότι η κατανάλωση πίτσας πριν τον ύπνο θα μας φορτώσει με επιπλέον θερμίδες στο τέλος της ημέρας.

Μερικά κομμάτια πίτσας σαν μεταμεσονύκτιο σνακ μπορούν να διαταράξουν τον ύπνο μας. Και, όπως όλοι ξέρουμε, ο καλός και αρκετός ύπνος είναι αναγκαίος για την υγεία μας.

Ίσως πιστεύετε ότι μια πίτσα που έχει πολλά λαχανικά είναι πιο υγιεινή, όμως συνήθως περιέχει επίσης πολύ τυρί και μπαχαρικά, που επηρεάζουν αρκετά το στομάχι σας. Αν έχει και πεπερόνι, απλά ξεχάστε την όταν σας πιάσουν βραδινές λιγούρες.

Πώς και γιατί η πίτσα διαταράσσει τον ύπνο

Ο συνδυασμός του λιπαρού τυριού και της όξινης σάλτσας ντομάτας μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την ποιότητα του ύπνου σας, εξηγεί η διαιτολόγος Erin Palinski-Wade.

Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε οξέα μπορούν να προκαλέσουν παλινδρόμηση οξέων, ειδικά αν καταναλωθούν κοντά στην ώρα του ύπνου.

Ακόμα κι αν δεν αισθάνεστε καούρα, αυτή η παλινδρόμηση μπορεί να χαλάσει τον ύπνο σας. Να σας αφήσει κουρασμένους την επόμενη μέρα.

Επιπλέον, το τυρί της πίτσας μπορεί να ασκήσει πίεση στο πεπτικό σας σύστημα εάν έχετε έστω και μέτρια δυσανεξία στη λακτόζη. Καθώς οι άνθρωποι μεγαλώνουν, τείνουν να χάνουν τα ένζυμα που βοηθούν στην πέψη της λακτόζης. Αυτή είναι το κύριο σάκχαρο στα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Επειδή τα βακτήρια του παχέος εντέρου αγαπούν να τρέφονται με αυτά τα σάκχαρα, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια σειρά από γαστρεντερικά προβλήματα.

Με λίγα λόγια, ξεχάστε εκείνα τα κομμάτια πίτσας που είναι στο ψυγείο λίγο πριν το κρεβάτι, εάν θέλετε να έχετε έναν ποιοτικό και ξεκούραστο ύπνο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Πόση γυμναστική πρέπει να κάνετε για να κάψετε τις θερμίδες από μια πίτσα;

In this article