γυναίκα που είναι ξαπλωμένη και δεν μπορεί να την πάρει ύπνος

Ύπνος: 7 τροφές που δεν σας αφήνουν να κοιμηθείτε

Ο ύπνος είναι σημαντικός για την σωστή λειτουργία του οργανισμού μας. Πολλοί όμως δυσκολευόμαστε να κοιμηθούμε. Σε αυτή την περίπτωση το πρώτο πράγμα που πρέπει να κοιτάξουμε είναι η διατροφή μας. Κι αυτό γιατί υπάρχουν τροφές που δεν μας αφήνουν να κοιμηθούμε.

Ένα πλούσιο γεύμα θα αναγκάσει το κυκλοφορικό σύστημα να στείλει περισσότερο αίμα στο γαστρεντερικό σύστημα ώστε να γίνει η πέψη. Για παράδειγμα, τα τηγανητά ή επεξεργασμένα τρόφιμα θα επηρεάσουν τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος που πρέπει να εργαστεί σκληρά προκειμένου να επεξεργαστεί το γεύμα σας. Έτσι, ο οργανισμός σας δεν θα μπορεί να ηρεμήσει με αποτέλεσμα να έχετε αϋπνίες.

Τροφές που δεν σας αφήνουν να σας πάρει ο ύπνος

  • Σοκολάτα – Πιθανότατα θα αποφεύγατε ένα φλιτζάνι καφέ πριν πέσετε στο κρεβάτι, αλλά αυτό δεν είναι η μοναδική πηγή καφεΐνης. Περίπου 30 γραμμάρια σοκολάτας περιέχουν σχεδόν 23 χιλιοστόγραμμα καφεΐνης, δηλαδή ένα τέταρτο του ποσού σε ένα φλιτζάνι καφέ.
  • Νερό – Η ενυδάτωση είναι πολύ σημαντική για τον οργανισμό σας. Παρόλα αυτά, καλό είναι να αποφεύγετε να καταναλώνετε πολύ νερό πριν κοιμηθείτε, καθώς έτσι οι βραδινές επισκέψεις στην τουαλέτα θα γίνουν πιο συχνές.
  • Αλκοόλ – Το να τελειώσετε την ημέρα σας με ένα ποτήρι κρασί μάλλον δεν είναι καλή ιδέα. Το συκώτι σας εργάζεται σκληρά για να απομακρύνει το αλκοόλ από τον οργανισμό σας, ενώ εσείς κοιμάστε και αυτό μπορεί να διαταράξει τον ύπνο σας.
  • Γαλοπούλα – Η γαλοπούλα είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, η οποία ειδοποιεί τον εγκέφαλο να παράγει ντοπαμίνη, που σας δίνει ενέργεια. Για τον λόγο αυτό καλό είναι να αποφύγετε να την καταναλώνετε πριν τον ύπνο.
  • Αθλητικά ποτά – Τα αθλητικά ποτά και τα σνακ περιέχουν διεγερτικά συστατικά, όπως η καφεΐνη για να αυξήσουν τις επιδόσεις των αθλητών. Προσπαθήστε να μην τα καταναλώνετε πριν τον ύπνο και ελέγξτε τις ετικέτες τους για να βεβαιωθείτε ότι δεν περιέχουν καφεΐνη.
  • Παγωτό με γεύση καφέ – Πέρα από το γεγονός ότι περιέχει καφεΐνη, είναι πλούσιο σε ζάχαρη και έτσι θα προκαλέσει απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα, κάτι που θα διαταράξει τον ύπνο σας.
  • Καυτερή σάλτσα – Το πεπτικό σύστημα επιβραδύνει τις λειτουργίες του κατά τη διάρκεια του ύπνου και τα πικάντικα τρόφιμα μπορούν να ερεθίσουν το στομάχι και να σας προκαλέσουν καούρα, με αποτέλεσμα να δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ύπνος: Πως να κοιμηθείτε εάν πονάει η μέση σας

In this article