Επιμόρφωση-Αναμόρφωση-Μεταμόρφωση το τρίπτυχο του συνεδρίου της ΕΕΦαΜ

26-12-2016

Επιμόρφωση – Αναμόρφωση – Μεταμόρφωση είναι το θέμα του 9ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ που διοργανώνει η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ (ΕΕΦαΜ). Στη σχετική Συνέντευξη Τύπου οι εισηγητές κ.κ. Γεώργιος Καλαφατάκης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ε.Ε.Φα.Μ, Κωνσταντίνος Φρουζής, Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής 9ου Συνεδρίου, Πρόεδρος ΣΦΕΕ, Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής Novartis, Δημήτριος Δέμος, Πρόεδρος ΠΕΦ & Αντιπρόεδρος DEMO, παρουσίασαν τους στόχους, τις κυριότερες ομιλίες που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου και τις επιδιώξεις του.

 Το 9ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ θα πραγματοποιηθεί 11 – 13 Φεβρουαρίου στο ΘΕΑΤΡΟΝ Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» και θα συμμετέχουν διακεκριμένοι Έλληνες και ξένοι ομιλητές από την Πολιτεία, τη φαρμακευτική αγορά και άλλους επιχειρηματικούς κλάδους, ώστε να εξασφαλιστεί η διενέργεια ουσιαστικών συζητήσεων για τα πιο επίκαιρα θέματα για την φαρμακευτική βιομηχανία. Ανάμεσα στους ξένους ομιλητές θα είναι η Sarah Rickwood, Director IMS Europe Thought Leadership Team που θα αναφερθεί στο πως διαμορφώνεται η φαρμακευτική αγορά στο μέλλον και ο Emiliano Gummati, Vice President Digital Engagement Solutions Cegedim Group ο οποίος θα μιλήσει για το Multichannel Marketing και για τις αλλαγές στο φαρμακευτικό επιχειρείν από την χρήση των νέων τεχνολογιών.  Παράλληλα, με στόχο την εξωστρέφεια και τη δημιουργία ερεθισμάτων για έναν διαφορετικό τρόπο σκέψης, θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου καινοτόμες πρακτικές Μάρκετινγκ από άλλους επιχειρηματικούς κλάδους.

 Ο κ. Γ. Καλαφατάκης στην εισήγησή του τόνισε σχετικά με το Συνέδριο της ΕΕΦαΜ ότι αποτελεί μια δυναμική παρέμβαση για την ανάπτυξη του ελληνικού φαρμακευτικού Μάρκετινγκ και είναι η κορύφωση μιας σειράς άλλων πρωτοβουλιών που υλοποιεί η ΕΕΦαΜ προς την ίδια κατεύθυνση, δηλ. την ανάπτυξη του μάρκετινγκ και των στελεχών του, και συμπλήρωσε, «Το Συνέδριο διοργανώνεται κάθε δύο χρόνια, προάγοντας το φαρμακευτικό μάρκετινγκ και την ιατρική επιστημονική ενημέρωση για τα νέα φάρμακα στην χώρα μας, δίνοντας τη δυνατότητα στους συνέδρους να συζητήσουν για το ρόλο του Μάρκετινγκ στην προώθηση της καινοτομίας στο φάρμακο, την ενημέρωση στην χρήση των φαρμάκων και για όλες τις εξελίξεις στην φαρμακευτική αγορά στην Ελλάδα και στον υπόλοιπο κόσμο.» Ο κ. Καλαφατάκης αναφέρθηκε επίσης στα Αριστεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, σημειώνοντας, «Σταθμό του Συνεδρίου αποτελεί ο διαγωνισμός των Αριστείων. Φέτος οι 10 φιναλίστ μετά την πρόκρισή τους από την επταμελή Κριτική Επιτροπή στην προκριματική φάση, θα κριθούν από το συνεδριακό κοινό σε 3 κατηγορίες για την Καλύτερη Επικοινωνιακή Εκστρατεία στη Διαχείριση Κύκλου Ζωής προϊόντων, στην Yποστήριξη Μη Υποχρεωτικώς Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων (ΜΗΣΥΦΑ), στην εκστρατεία ενημέρωσης/ευαισθητοποίησης του κοινού

 

Δίνοντας ο κ. Καλαφατάκης τη σκυτάλη στον Πρόεδρο του 9ου Συνεδρίου της ΕΕΦαΜ, ο κ. Κ. Φρουζής αναφέρθηκε στις κατακλυσμικές αλλαγές τόσο στην οικονομία όσο και στην φαρμακοβιομηχανία και τόνισε ότι, «Το ζητούμενο επιχειρησιακό μοντέλο των φαρμακευτικών εταιρειών πρέπει να έχει δύο βασικά χαρακτηριστικά, να επεκτείνει τις προσφερόμενες θεραπευτικές υπηρεσίες προς τους επαγγελματίες υγείας, τους ασθενείς και το σύστημα υγείας καθώς και να προτείνει μια νέου είδους συνεργασία τόσο με τους επαγγελματίες υγείας όσο και με τα κοινωνικά ταμεία, τα στελέχη των υπηρεσιών του Συστήματος Υγείας και την Πολιτεία» και συμπλήρωσε ότι, «Η φαρμακευτική βιομηχανία  έχει όλα αυτά τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για να πρωταγωνιστήσει στο νέο αναπτυξιακό πρότυπο της χώρας. Χρειάζονται όμως πολιτικές που θα συμβάλλουν στο να δοθεί η απαραίτητη ώθηση όπως π.χ. η εξισορρόπηση του δημόσιου φαρμακευτικού προϋπολογισμού και των κέντρων κόστους πέραν των φαρμάκων, η διασφάλιση βιωσιμότητας του συστήματος υγείας, των φαρμακευτικών επιχειρήσεων, των επενδύσεων της παραγωγής και της απασχόλησης και φυσικά η διασφάλιση της πρόσβασης των ασθενών σε καινοτόμες θεραπείες και γενόσημα φάρμακα. Πιστεύουμε άλλωστε ότι τα γενόσημα μπορεί να αναδειχθούν σε μοχλό ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας, αν δημιουργηθεί ξεκάθαρο πλαίσιο κινήτρων για την χρήση τους.»

Τέλος, ο κ. Δ. Δέμος αναφερόμενος στις πολυάριθμες αλλαγές στην φαρμακευτική αγορά  τόνισε ότι, «Οι διαρκείς αλλαγές και ως αποτέλεσμα τους η ύφεση στην οικονομία και την αγορά, φαίνεται ότι θα συνεχισθούν και το επόμενο χρονικό διάστημα. Και τα δύο αυτά αποτελούν τη μεγαλύτερη απειλή για τις επιχειρήσεις που δεν θα καταφέρουν να ανταποκριθούν, ν’ αλλάξουν και να  προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Η ηγεσία και τα στελέχη πρέπει να βρουν τους κατάλληλους και αποτελεσματικούς μηχανισμούς να ηγηθούν και να προπορευθούν των εξελίξεων και των  αλλαγών. Γι’ αυτό η συμβολή του καθηγητή κ. Μπουραντά που θα παρουσιάσει την δική του οπτική για την ‘ηγεσία αλλαγών σε δύσκολους καιρούς’ είναι κρίσιμη, ώστε μέσα από την δική του προσέγγιση τα στελέχη να πάρουν τα κατάλληλα μηνύματα και να προετοιμαστούν, αναγνωρίζοντας έγκαιρα την ανάγκη για αλλαγή, αντιμετωπίζοντας επιτυχώς τις δυσκολίες με αποτελεσματική διαχείριση των αλλαγών.» Ο κ. Δέμος αναφερόμενος στα Αριστεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ τόνισε ότι, «Ο διαγωνισμός των Αριστείων είναι ο μοναδικός στην χώρα που επιβραβεύει στελέχη του φαρμακευτικού μάρκετινγκ και στοχεύει στην ουσία να αναδείξει την πρωτοτυπία, την καινοτομία και τη δημιουργικότητα στο μάρκετινγκ και την ιατρική ενημέρωση. Η σημαντικότητά του επιβεβαιώνεται από τις αυξανόμενες υποψηφιότητες που υποβάλλονται σε κάθε διαγωνισμό, ενώ φέτος ξεπεράστηκε κάθε προηγούμενη συμμετοχή με 29 συμμετοχές από 18 εταιρείες στην προκριματική φάση, ενώ 10 φιναλίστ θα παρουσιάσουν την εκστρατεία τους ενώπιον των συναδέλφων τους, την τελευταία ημέρα του Συνεδρίου.»