Έρχεται το ηλεκτρονικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών από τον ΕΟΠΥΥ

26-12-2016

«Έρχεται» το ηλεκτρονικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών από τον ΕΟΠΥΥ. Πλέον ο πολίτης θα ενημερώνεται χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία του στις υπηρεσίες του ΕΟΠΥΥ. Η νέα ηλεκτρονική πύλη αναμένεται να λειτουργήσει άμεσα στο πλαίσιο του νέου site του Οργανισμού με το οποίο ο  πολίτης θα μπορεί να μάθει τα πάντα σχετικά με τον ΕΟΠΥΥ καθώς και τα δικαιώματα του, άμεσα, εύκολα και χωρίς κόστος. 

Τη νέα ηλεκτρονική πύλη ανακοίνωσε την Τρίτη ο πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ κ. Σωτήριος Μπερσίμης κατά την ομιλία του στο συνέδριο της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας. Παράλληλα παρουσίασε συγκεκριμένες δράσεις για τη διευκόλυνση της πρόσβασης του πολίτη στις καλυπτόμενες υπηρεσίες υγείας. 

Μία από αυτές τις δράσεις αφορά τον τρόπο προμήθειας υγειονομικού υλικού (π.χ. επιθέματα, γυαλιά οράσεως κλπ). Πλέον, οι πολίτες θα μπορούν να προμηθεύονται τα αναλώσιμα υλικά  χωρίς προπληρωμή από τον ίδιο και αναμονή για αποζημίωση.

Πληρωμές – ληξιπρόθεσμα 

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ, ο Οργανισμός πλέον δεν δημιουργεί ληξιπρόθεσμες οφειλές. Τον Φεβρουάριο του 2016 οι ληξιπρόθεσμες οφειλές άγγιζαν 1.815.482.695,67 € ενώ στο τέλος Οκτωβρίου 2016 οι ληξιπρόθεσμες οφειλές μειώθηκαν στα 1.612.018.892,41 €(ποσοστό μείωσης, από τον 2ο/2016, 11%). Η εκτίμηση για τον Νοέμβριο 2016 είναι ότι οι ληξιπρόθεσμες οφειλές θα έχουν μειωθεί στα 1.450.000.000,00 € (ποσοστό μείωσης, από τον 2ο/2016, 20%). 

Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει ότι φέτος ο ΕΟΠΥΥ έχει πληρώσει περισσότερα από 573 εκατ. σε νοσοκομεία (αύξηση 300% σε σχέση με το 2015), περίπου 1 δισ. σε ιδιώτες παρόχους (αύξηση 20%), 981 εκατ. σε φαρμακευτικές (αύξηση 445%) και περί τα 2 δισ. σε φαρμακεία (αύξηση 23%).