Ermis awards: Οι χρυσοί νικητές της υγείας

26-12-2016

Σε κλίμα γιορτής ολοκληρώθηκε την Τρίτη 9 Μαρτίου η τελετή απονομής βραβείων Ermis, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός κόσμος», με την υγεία να καταγράφει μια διακριτή και πολύ επιτυχημένη παρουσία.  Στον θεσμό που διοργανώνεται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) βραβεύτηκαν στις ενότητες Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις συνολικά 118 εταιρείες ενώ χρυσά βραβεία έλαβαν συνολικά 37 εταιρείες.

Συγκεκριμένα, στην ενότητα Δημόσιες Σχέσεις δόθηκαν συνολικά 14 βραβεία – 3 χρυσά βραβεία δόθηκαν στον χώρο της υγείας. Οι καμπάνιες που βραβεύτηκαν είναι οι εξής:

  • «Χαρίζω την Ανάσα μου», μια εκστρατεία ενημέρωσης η οποία υλοποιήθηκε από την Run Communications και την Reputation Unique για λογαριασμό της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας και ως στόχο είχε την ευαισθητοποίηση του κοινού για τα αναπνευστικά νοσήματα.
  • «Ελληνικό Φάρμακο: η Λύση για την υγεία, την κοινωνία, την ανάπτυξη» της Civitas, για λογαριασμό της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας
  • «Είσαι γυναίκα. Είσαι δύναμη!» της Asset Ogilvy Public Relations, για λογαριασμό της Novartis Hellas

Επίσης, δόθηκαν 23 βραβεία στην ενότητα Διαφήμιση, εκ των οποίων 5 αφορούσαν τον χώρο της υγείας. Οι καμπάνες που κέρδισαν Ermis gold είναι:

  • Η «Γκριμάτσα» για τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα  από την Bold Ogilvy & Mather 
  • Η διαφημιστική καμπάνια «Γενέθλια» για τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα, επίσης από την Bold Ogilvy & Mather 
  • και τα «Κακά Σενάρια» από την Ελληνική Εταιρία Μαστολογίας για λογαριασμό της  Bold Ogilvy & Mather

 

Ermis silver η:

  • «Τρίξιμο – Η τετραπλή Δύναμη» για το συμπλήρωμα διατροφής “Solgar” της DDBAE

 

Και Ermis bronze πήρε η ΑΤΤΡ Ανώνυμη Διαφημιστική Εταιρεία για τους «Γιατρούς του κόσμου» (με τον τίτλο συμμετοχής «Ράμματα»)

Τέλος, υπoγραμμίζουμε με ικανοποίηση ότι το Healthview ήταν χορηγός επικοινωνίας της εκστρατείας «Χαρίζω την Ανάσα μου».