Για τη νέα χρονιά η Pfizer αποφάσισε να αντικαταστήσει το παλιό της logo που ήταν σε σχήμα του γνωστού μπλε χαπιού με ένα νέο, το οποίο απεικονίζει τη διπλή έλικα του DNA, που αντανακλά τη δέσμευση και το νέο προσανατολισμό της εταιρείας στην καινοτομία πρώτης γραμμής όπως δήλωσε ο CEO της Pfizer, Άλμπερτ Μπουρλά.
Διατηρώντας το μπλε χρώμα, το νέο logo της Pfizer, χρειάστηκε περισσότερο από 18 μήνες για τη δημιουργία του και όπως δηλώθηκε από την εταιρεία: “ξεκλειδώνει το χάπι για να αποκαλύψει το DNA της Pfizer: Τη δύναμη της επιστήμης”.
Στο Twitter μάλιστα σχολιάστηκε ο χρόνος που χρειάστηκε για να αποκτήσει καινούριο logo η Pfizer συγκριτικά με τους 7 μήνες που χρειάστηκε (μαζί με την BioNTech) για να παραχθεί το εμβόλιο κατά του COVID-19.
Στο Twitter επίσης σχολιάστηκε ότι ο προσανατολισμός της έλικας στο logo, παραβλέπει μερικές βασικές επιστημονικές αρχές, καθώς στο video που παρουσιάστηκε η έλικα είναι αριστερόστροφη, ενώ το μόριο του DNA είναι δεξιόστροφο.
Είναι ενδιαφέρον ότι όπως σημειώνει η εφημερίδα «The Wall Street Journal» ότι το logo προέκυψε μετά από έρευνα που πραγματοποίησε η Pfizer σε περισσότερους από 4.000 ασθενείς και 2.000 γιατρούς σε διάφορες χώρες.
Το λογότυπο επίσης “σηματοδοτεί μια μετατόπιση από το εμπόριο στην επιστήμη“, σύμφωνα με μια επεξήγηση για την ιστοσελίδα της Pfizer, αλλά διατηρείται το ίδιο μήνυμα ην ίδια ατάκα με τον προκάτοχό της: “καινοτομούμε για να αλλάξουμε τις ζωές των ασθενών“. Σε κάθε περίπτωση φαίνεται ότι τα τελευταία χρόνια η Pfizer απομακρύνεται από την ταυτότητα μιας εταιρείας που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα καλύπτει υγειονομικής περίθαλψης.
Πέρυσι, εγκατέλειψε τα γενόσημα αφού η θυγατρική της Upjohn συγχωνεύτηκε με την Mylan για να σχηματίσουν το Viatris και πριν λίγα χρόνια αποσπάστηκε το κτηνιατρικό τμήμα για να δημιουργηθεί η αυτόνομη εταιρεία Zoetis. Παράλληλα είναι στη διαδικασία της διαχωρισμού και των καταναλωτικών (ΜΗΣΥΦΑ) με τη δημιουργία κοινοπραξίας με την GlaxoSmithKline.