Νοσοκομείο Γεννηματάς: Βιαστικές αποφάσεις της διεύθυνσης ταλαιπωρούν ασθενείς, καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι

09-01-2020

Τραγική είναι η εικόνα που παρουσιάζει τις τελευταίες ημέρες του Γενικό Κρατικό Αθηνών Γ. Γεννηματάς, ένα νοσοκομείο κορμού με ουρές ασθενών, με καθυστερήσεις χειρουργείων, με ογκολογικούς ασθενείς να περιμένουν την χημειοθεραπεία τους και κανένας ασθενής να μην μπορεί να πάρει εισιτήριο ή εξιτήριο.

Αυτό υποστηρίζει το ΔΣ της ΕΙΝΑΠ καταγγέλλοντας τη διοίκηση του νοσοκομείου «για την απόφαση που πήρε μετά από εισήγηση ΜΟΝΟ της διεύθυνσης του νοσοκομείου, ενώ υπήρχαν αρνητικές εισηγήσεις των υπηρεσιακών παραγόντων (στη διάθεσή σας τα έγγραφα) να εφαρμοστεί νέο πληροφοριακό σύστημα της ΗΔΙΚΑ χωρίς να υπάρχει εκπαίδευση του προσωπικού και να έχουν δοθεί οι καινούργιοι κωδικοί».

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΙΝΑΠ, «μπορεί η διοίκηση να μην υπολογίζει τους εργαζόμενους του νοσοκομείου αλλά οι ασθενείς δεν είναι δυνατόν να υποβάλλονται σε τόσο μεγάλες ταλαιπωρίες». Η Ένωση τονίζει ότι «θα μπορούσε να εφαρμοστεί το καινούργιο σύστημα αφού εκπαιδευτούν οι εργαζόμενοι και χωρίς να δημιουργηθεί όλο αυτό το χάος».

Καταλήγοντας ζητά την άμεση παρέμβαση του υπουργείου Υγείας για:

-Να αποδοθούν ευθύνες στους υπευθύνους.

-Να ενισχυθεί με προσωπικό της ΗΔΙΚΑ για να εκπαιδευτούν γρήγορα οι εργαζόμενοι και να ομαλοποιηθεί η λειτουργία του νοσοκομείου.