Οι 4 “άριστοι” των βραβείων του φαρμακευτικού μάρκετιγκ

26-12-2016

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 10ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Marketing, με τίτλο «Αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις, με τον ασθενή στο επίκεντρο», που διοργανώθηκε από την Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Marketing (Ε.Ε.Φα.Μ.) στις 10, 11 και 12 Φεβρουαρίου με προσέλευση πλήθους στελεχών και διακεκριμένων εκπροσώπων της επιχειρηματικής και ακαδημαϊκής κοινότητας, συλλόγων ασθενών και Φορέων Υγείας. 

Η αυλαία της διοργάνωσης έπεσε και φέτος με την Απονομή των Αριστείων Φαρμακευτικού Marketing, με τη βράβευση των δύο καλύτερων πρακτικών marketing των ετών 2014-2015 σε κάθε μία από τις κατηγορίες «Καλύτερη Καμπάνια Μη Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων (ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ)», «Καλύτερη Καμπάνια Franchise – Επαναλανσαρίσματος Προϊόντος», «Καλύτερη Καμπάνια Ενημέρωσης/Ευαισθητοποίησης Κοινού» και «Καλύτερη Καμπάνια Νέου Προϊόντος». 

Το 1ο Αριστείο απονεμήθηκε:

  • Στη Servier Hellas για την κατηγορία «Καλύτερη Καμπάνια Μη Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων (ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ)» για το Daflon 500
  • Στην MSD για τη συμμετοχή της στην κατηγορία «Καλύτερη Καμπάνια Franchise – Επαναλανσαρίσματος Προϊόντος» για το Inegy/Ezetrol «Για την καρδιά σου αξίζει να πέσεις πολύ χαμηλά»
  • Στην AbbVie Pharmaceuticals για την Καλύτερη Καμπάνια Ενημέρωσης / Ευαισθητοποίησης Κοινού και το Fashion. Uncovered
  • Στην Angelini Pharma Hellas για την Καλύτερη Καμπάνια Νέου Προϊόντος και το Pravafenix.