Οι διαφημίσεις τροφίμων επηρεάζουν περισσότερο τα παιδιά

26-12-2016

Είναι λογικό πως όταν ένας άνθρωπος βλέπει συνέχεια μια διαφήμιση αυτή θα τον επηρεάαει. Αν δηλαδή βλέπει τακτικά μια διαφήμιση με ένα ζουμερό μπέργκερ σίγουρα κάποια στιγμή θα θελήσει κι εκείνος ένα. Τώρα, νέα έρευνα Αμερικανών επιστημόνων δείχνει πως τα παιδιά είναι πολύ πιο επιρρεπή στο να επηρεαστούν από μια διαφήμιση τροφίμων.

Ερευνητές από το Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου του Κάνσας στις Ηνωμένες Πολιτείες μελέτησαν 23 παιδιά ηλικίας από 8 έως 14 ετών από τα οποία ζήτησαν να βαθμολογήσουν 60 διαφορετικά τρόφιμα.
Στη συνέχεια, τα παιδιά έπρεπε να επιλέξουν εάν θα φάνε ή όχι τα φαγητά αυτά χωρίς όμως τη δυνατότητα να τα καταναλώσουν στην πραγματικότητα.
Κι όλα αυτά την ώρα που ειδικά μηχανήματα κατέγραφαν την εγκεφαλική τους λειτουργία.
 
Τα αποτελέσματα της έρευνας, τα οποία δημοσιεύτηκαν στην ιατρική επιθεώρηση The Journal of Pediatrics, έδειξαν πως τα παιδιά παίρνουν πιο εύκολα την απόφαση να φάνε μια ανθυγιεινή τροφή αφόυτου έχουν δει μια διαφήμιση στην τηλεόραση σε σχέση με τους ενήλικες.
 
Γιατί όμως γίνεται κάτι τέτοιο; Όπως εξήγησε η επικεφαλής της έρευνας, Dr. Amanda Bruce τα κέντρα επιβράβευσης του παιδικού εγκεφάλου (αυτά δηλαδή που μας θέλουν να έχουμε ικανοποίηση) λειτουργούν πιο με πιο γρήγορους ρυθμούς από αυτά των ενηλίκων.
Τώρα μάλιστα απέδειξαν πως η απόφαση των παιδιών να φάνε κάτι είναι καθαρά στηριγμένη στη γεύση και όχι στο πόσο υγιεινό είναι.
 
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: