Παγκόσμια Ημέρα Ψωρίασης 2021

27-10-2021

«Μην παίζεις κρυφτό με το δέρμα σου»

Το μήνυμα της LEO Pharma Hellas και της ΕΔΑΕ

προς τους ασθενείς με ψωρίαση

Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι πάνω από το 50%

των ασθενών με ψωρίαση βιώνει άγχος,

ενώ 9 στους 10 νιώθουν ντροπή ή αμηχανία

για το σώμα τους

Την  πανελλαδική εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης «Μην παίζεις κρυφτό με το δέρμα σου», συνεχίζει  η LEO Pharma Hellas υπό την αιγίδα της Ελληνικής Δερματολογικής και Αφροδισιολογικής Εταιρείας – ΕΔΑΕ στέλνοντας μηνύματα ενθάρρυνσης, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ψωρίασης. Στόχος της εκστρατείας είναι να μεταδώσει το θετικό μήνυμα ότι υπάρχει λύση αποτελεσματικής αντιμετώπισης της ψωρίασης, αρκεί να επισκεφθούν τον Δερματολόγο ο οποίος θα τους βοηθήσει να απελευθερωθούν από τα  συμπτώματα της ψωρίασης.

Μην παίζεις κρυφτό με το δέρμα σου

Η λύση κρύβεται μπροστά σου.

Mίλα σήμερα με τον Δερματολόγο σου

#ΦτουΞελευθερία

Το επικοινωνιακό όχημα της εκστρατείας είναι ένα ραδιοτηλεοπτικό spot διάρκειας 40’’, εμπνευσμένο από το παιδικό ομαδικό παιχνίδι «κρυφτό», το οποίο προβλήθηκε ως κοινωνικό μήνυμα, ξεπερνώντας τις 930 ραδιοτηλεοπτικές προβολές/ μεταδόσεις. Το spot μεταδίδεται για 2η φορά εν όψει της Παγκόσμιας Ημέρας στις 29 Οκτωβρίου μετά από έγκριση του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ).

Με στόχο τη διάδοση του μηνύματος σε όλη την Ελλάδα, η εκστρατεία «ταξιδεύει» ψηφιακά από τον Ιούλιο 2021 στο Διαδίκτυο και τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης όπου θα ολοκληρώσει το «ταξίδι» της αρχές Νοεμβρίου αυτού του έτους. Μέσα από την ειδικά διαμορφωμένη σελίδα www.psoriasis.myderma.info/ftouxeleftheria, οι επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούν για την ψωρίαση, το ρόλο του Δερματολόγου που αποτελεί έγκυρη πηγή ενημέρωσης στην αντιμετώπιση της νόσου αλλά και να συμμετέχουν σε σύντομα quiz για την ψωρίαση και τον τρόπο που επηρεάζει τη ζωή τους. Παράλληλα τους προσφέρεται η δυνατότητα να αναζητήσουν τον Δερματολόγο στην περιοχή που τους εξυπηρετεί, με ένα απλό κλικ στο εικονίδιο «Βρες Δερματολόγο».

Τα αποτελέσματα από την αρχή της καμπάνιας (Ιούνιος) μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου: Επισκέψεις στη σελίδα (pageviews): 24.300, Προβολές (views) στο YouTube video: 348.193, Αλληλεπιδράσεις στα κοινωνικά δίκτυα (engagements): 540.955.

Ο Γενικός Διευθυντής της LEO Pharma Hellas κ. Νίκος Ραγκούσης αναφερόμενος στην παγκόσμια ημέρα τονίζει «Η σημερινή ημέρα αποτελεί σημείο αναφοράς για τους ασθενείς με ψωρίαση. Για τη LEO Pharma, η υλοποίηση αλλά και υποστήριξη ενημερωτικών δράσεων, είναι η  έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσής μας για συνεχή βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών με δερματικές παθήσεις. Με μηνύματα αισιοδοξίας, αναδεικνύουμε το πρόβλημα και παροτρύνουμε τους ασθενείς να απευθυνθούν στον Δερματολόγο τους ώστε να        αντιμετωπίσουν τη νόσο αποτελεσματικά, και να νιώσουν ότι απελευθερώνονται από τη νόσο. #ΦτουΞελευθερία!»

Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δερματολογικής και Αφροδισιολογικής Εταιρείας, κ. Δημήτρης Ρηγόπουλος, αναφερόμενος στην ενημερωτική εκστρατεία τόνισε «Η ψωρίαση είναι μία χρόνια, μη μεταδοτική φλεγμονώδης νόσος η οποία έχει σημαντικό συναισθηματικό αλλά και κοινωνικό αντίκτυπο στη ζωή του ασθενούς, με αποτέλεσμα ένα μεγάλο ποσοστό των ασθενών να εγκαταλείπει τη θεραπεία. Ωστόσο, σήμερα βάσει και των νέων επιστημονικών δεδομένων οι ασθενείς με ψωρίαση δεν χρειάζεται να «κρύβονται» πίσω από το πρόβλημά τους καθώς υπάρχουν θεραπευτικές προσεγγίσεις αποτελεσματικής αντιμετώπισης της νόσου. Στόχος μας, μέσω της ενημερωτικής εκστρατείας είναι να παροτρύνουμε τους ασθενείς σε συνεργασία με τον Δερματολόγο να αναζητήσουν την κατάλληλη για αυτούς θεραπευτική λύση. Η ΕΔΑΕ αναγνωρίζοντας τη σημασία της συνεχούς επικοινωνίας ιατρού και ασθενή παρέχει την υπηρεσία αναζήτησης Δερματολόγου σε όλη την Ελλάδα μέσω της ηλεκτρονικής ιστοσελίδας της».

#EverydayPsoriasis

το μήνυμα της ΙFPA και της LEO Pharma

για την Παγκόσμια Ημέρα Ψωρίασης

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψωρίασης, η LEO Pharma διεθνώς, σε συνεργασία με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Ασθενών με Ψωρίαση (IFPA),  παροτρύνει τους ασθενείς με ψωρίαση να ξεπεράσουν τις καθημερινές προκλήσεις και να μοιραστούν τις δικές τους προσωπικές εμπειρίες με το      μήνυμα #EverydayPsoriasis. Για πάνω από μια δεκαετία, η IFPA και η LEO Pharma σε συνεργασία με άλλους οργανισμούς σε 56 χώρες παγκοσμίως,   υλοποιούν ενημερωτικές δράσεις, που έχουν ως στόχο την αποτελεσματικότερη διαχείριση της νόσου για πάνω από 125 εκατομμύρια ασθενείς.

Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι πάνω από το 50% των ασθενών με ψωρίαση βιώνει άγχος, ενώ 9 στους 10 νιώθουν ντροπή ή αμηχανία για το σώμα τους1. Τα άτομα που ζουν με ψωρίαση έχουν συνήθως έλλειψη αυτοπεποίθησης και αισθήματα απομόνωσης, θυμού, ακόμη και απελπισίας2.

Σχετικά με την ψωρίαση

Υπολογίζεται ότι 125 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως ζουν με ψωρίαση,[i] συμπεριλαμβανομένων 14 περίπου εκατομμυρίων Ευρωπαίων.[ii] Πρόκειται για μια κοινή, χρόνια,  φλεγμονώδη νόσο που προσβάλλει κυρίως το δέρμα.[iii] Τα πιο συχνά αναφερόμενα συμπτώματα περιλαμβάνουν πάχυνση και απολέπιση του δέρματος, κνησμό και ερύθημα (επιφανειακή ερυθρότητα του δέρματος).iii

Η ψωρίαση μπορεί να εξελιχθεί σε μια επώδυνη νόσο που προκαλεί σοβαρά προβλήματα και κοινωνικό στίγμα, ενώ έχει σημαντικό κοινωνικό και ψυχολογικό αντίκτυπο στη ζωή του ατόμου.iii Άτομα με ψωρίαση, ειδικά όσα εμφανίζουν πιο σοβαρά συμπτώματα, διατρέχουν επίσης αυξημένο κίνδυνο ανάπτυξης άλλων σοβαρών συσχετιζόμενων νόσων,[iv] όπως καρδιακά νοσήματα[v],[vi],[vii]  και μεταβολικά νοσήματα (συνδυασμός διαβήτη, υψηλής αρτηριακής πίεσης και παχυσαρκίας).[viii] Επιπλοκές ψυχικής υγείας, όπως κατάθλιψη και άγχος, είναι επίσης πιο συχνές στα άτομα με ψωρίαση.[ix] Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, οι επιπτώσεις της ψωρίασης υποτιμώνται και ο Οργανισμός προτρέπει σε δράση για την καταπολέμηση του στίγματος και τη βελτίωση των θεραπειών.iii

Σχετικά με την ΕΔΑΕ

Σκοπός της ΕΔΑΕ είναι η προώθηση της επιστήμης της Δερματολογίας και Αφροδισιολογίας στους Έλληνες ιατρούς, διατηρώντας την άσκηση και επεκτείνοντας τη γνώση της Δερματολογίας, της Αφροδισιολογίας και σχετικών διαταραχών.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ΕΔΑΕ επισκεφθείτε:

Τον ιστότοπο: www.edae.gr

Τη σελίδα ενημέρωσης: www.edae.gr/dermalogos/

Τη Facebook σελίδα: www.facebook.com/dermalogos

Το κανάλι στο Youtube: www.youtube.com/channel/UCN1Awuzk3YrtAuFipM4evew

Σχετικά με τη LEO Pharma

Η LEO Pharma βοηθά τους ανθρώπους να αποκτήσουν υγιές δέρμα. Η εταιρεία έχει ηγετική θέση στην κλινική δερματολογία με μια ισχυρή γραμμή παραγωγής R&D, ευρύ φάσμα θεραπειών και πρωτοποριακό πνεύμα. Έχοντας ιδρυθεί το 1908 και υπό την πλειοψηφική ιδιοκτησία του LEO Foundation, η LEO Pharma έχει αφιερώσει δεκαετίες έρευνας και ανάπτυξης για την προαγωγή της επιστήμης της δερματολογίας, θέτοντας νέα πρότυπα φροντίδας για άτομα με δερματικές παθήσεις. Η LEO Pharma εδρεύει στη Δανία με μια παγκόσμια ομάδα 6.000 ανθρώπων, παρέχοντας υπηρεσίες σε 92 εκατομμύρια ασθενείς σε 130 χώρες. Το 2020, η εταιρεία σημείωσε καθαρές πωλήσεις ύψους 10.133 εκατ. σε κορώνες Δανίας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη LEO Pharma Hellas, επισκεφθείτε τον ιστότοπο www.LEOPharma.gr

LinkedIn: www.linkedin.com/company/leo-pharma

YouTube: https://www.youtube.com/leopharmagreece

Σχετικά με την ψωρίαση επισκεφθείτε τον ιστότοπο https://psoriasis.myderma.info

 

References

  1. Russo PA, Ilchef R, Cooper AJ. Australas J Dermatol. 2004;45(3):155–159.
  2. Young M. Dermatol Nurs. 2005 ;17(1):15-19.

[i]      The International Federation of Psoriasis Associations. Available at: https://ifpa-pso.com/ (Accessed March 2019).

[ii]     Ortonne J, et al. Eur J Dermatol 2004;14:41–45.

[iii]       World Health Organization (WHO). Global Report on Psoriasis. Available at: http://apps.who.int/iris/bitstream/10665/204417/1/9789241565189_eng.pdf (Accessed March 2019).

[iv]    Reich K.  Eur Acad Dermatol Venereol 2012;26(2):3–11.

[v]     Gelfand JM, et al. JAMA 2006;296:1735–41.

[vi]    Ahlehoff O, et al. Eur Heart J 2012;33:2054–64.

[vii]    Lowes MA, et al. Ann Rev Immunol 2014;32:227–35.

[viii]   Langan SM, et al. J Invest Dermatol 2012;132(3 Pt 1):556–562.

[ix]    Dalgard F, et al. JID 2015;135(4):984 –991.