Όλοι μας περνάμε καθημερινά ατελείωτες ώρες στον ηλεκτρονικό υπολογιστή. Είτε στο γραφείο για τις ανάγκες της δουλειάς, είτε στο σπίτι για διασκέδαση. Είναι λοιπόν λογικό ο υπολογιστής να καθορίζει αρκετά πράγματα της καθημερινότητα μας. Τώρα, επιστήμονες βρήκαν πως το πληκτρολόγιο έχει μπεί τόσο στη συνείδηση μας που καθορίζει ακόμα και το πως ψωνίζουμε.
Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Washington στις Ηνωμένες Πολιτείες μελέτησαν εκατομμύρια τίτλους προϊόντων απο βιβλία, ταινίες και άλλα προϊόντα από ιστοσελίδες όπως το Amazon, το YouTube ή το Rotten Tomatoes.
Όπως διαπίστωσαν, σε εννέα από αυτές όσα αντικείμενα είχαν μεγαλύτερο αριθμό από γράμματα που βρίσκονται στη δεξιά πλευρά του πληκτρολογίου ελάμβαναν καλύτερες κριτικές.
Αυτό το ονόμασαν φαινόμενο QWERTY, από τα πρώτα έξι γράμματα που βρίσκονται στην επάνω σειρά του πληκτρολογίου.
Οι καταναλωτές δλαδή κάνουν αγορές βάσει της ονομασίας ενός προϊόντος και συγκεκριμένα βάσει του πόσα γράμματα από τη δεξιά πλευρά του πληκτρολογίου τη ηλεκτρονικού υπολογιστή εμπεριέχονται σε αυτή.
Οι καταναλωτές δλαδή κάνουν αγορές βάσει της ονομασίας ενός προϊόντος και συγκεκριμένα βάσει του πόσα γράμματα από τη δεξιά πλευρά του πληκτρολογίου τη ηλεκτρονικού υπολογιστή εμπεριέχονται σε αυτή.
Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Όπως εξηγει η επικεφαλής της έρευνας, Δρ. Naomi Barron «ορισμένα γράμματα που εμφανίζονται στη συγκεκριμένη πλευρά του πληκτρολογίου όπως το y, u, i και το o συνηθίζεται να σχετίζονται με θετικότερες λέξεις».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: