Πρώτη βαριά καμπάνα 50.000 ευρώ σε εταιρεία αντισηπτικών

γυναίκα βάζει αντισυπτικό στα χέρια για να μην την μολύνει ο κορωνοϊός
27-03-2020

Βαρύ πρόστιμο ύψους 50.000 ευρώ για αισχροκέρδεια σε εταιρία εμπορίας αντισηπτικών, ανακοίνωσε το υπουργείο Ανάπτυξης. Συγκεκριμένα, όπως
γνωστοποιήθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων με βραδυνή ανάρτηση στο twitter:

«Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων ‘Αδωνις Γεωργιάδης και ο υφυπουργός Νίκος Παπαθανάσης, κατ´εφαρμογήν της προσφάτου νομοθεσίας για την πάταξη της αισχροκέρδειας εν μέσω κορονοϊού, υπέγραψαν την πρώτη απόφαση για επιβολή προστίμου ύψους 50.000 ευρώ σε εταιρία εμπορίας αντισηπτικών».

Ο κ. Γεωργιάδης έχει υπογραμμίσει αρκετές φορές σε δηλώσεις του ότι όποιος διαπιστώνει αισχροκέρδεια να το καταγγέλει στη γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.