Βαρύ πρόστιμο ύψους 50.000 ευρώ για αισχροκέρδεια σε εταιρία εμπορίας αντισηπτικών, ανακοίνωσε το υπουργείο Ανάπτυξης. Συγκεκριμένα, όπως
γνωστοποιήθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων με βραδυνή ανάρτηση στο twitter:
«Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων ‘Αδωνις Γεωργιάδης και ο υφυπουργός Νίκος Παπαθανάσης, κατ´εφαρμογήν της προσφάτου νομοθεσίας για την πάταξη της αισχροκέρδειας εν μέσω κορονοϊού, υπέγραψαν την πρώτη απόφαση για επιβολή προστίμου ύψους 50.000 ευρώ σε εταιρία εμπορίας αντισηπτικών».
Ο κ. Γεωργιάδης έχει υπογραμμίσει αρκετές φορές σε δηλώσεις του ότι όποιος διαπιστώνει αισχροκέρδεια να το καταγγέλει στη γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.













