“Στήθη σε κοινή θέα..” Το πολυσυζητημένο τηλεοπτικό σποτ κατά του καρκίνου του μαστού προκαλεί και ευαισθητοποιεί

26-12-2016

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα  κατά του καρκίνου η οποία καθιερώθηκε με πρωτοβουλία της Διεθνούς Ένωσης κατά του καρκίνου (IUCC), κάθε χρόνο στις 4 Φεβρουαρίου δίνεται έμφαση στην πρόληψη και στην διαπίστωση ότι το 43% των καρκίνων θα μπορούσαν να αποφευχθούν εάν ακολουθήσουμε μερικούς απλούς κανόνες υγιεινής ζωής και διαβίωσης όπως να ζούμε σε ένα περιβάλλον χωρίς τσιγάρο για παιδιά και νέους, με φυσική άσκηση, ισορροπημένη διατροφή, υγιεινή δίαιτα και αποφυγή παχυσαρκίας, με αποφυγή υπερβολικής έκθεσης στον ήλιο αλλά και πληροφόρηση για τα εμβόλια που προλαμβάνουν μερικές μορφές καρκίνου.

Ο καρκίνος αποτελεί την πρώτη αιτία θανάτου παγκοσμίως. Κάθε χρόνο 7 εκατομμύρια άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους και 11 εκατομμύρια νοσούν ενώ το 70% των ασθενών προέρχονται από χώρες μέσου και χαμηλού εισοδήματος.

«Στήθη σε κοινή θέα» θα μπορούσε να είναι ο τίτλος της Χιλιανής διαφήμισης για την καταπολέμηση του καρκίνου του στήθους η οποία από το πρώτο δευτερόλεπτο προβολής της μας βάζει κατευθείαν στο θέμα, εστιάζοντας σε στήθη σε χαμηλά ντεκολτέ, στήθη σε αθλητικά σουτιέν, στήθη στο ντους, στήθη εν ώρα εργασίας, στήθη στο στόμα ενός μωρού που θηλάζει. Η διαφήμιση που κάνει τον γύρω του διαδικτύου παγκοσμίως και έχει προκαλέσει φοβερές συζητήσεις εστιάζει στα στήθη των γυναικών και όχι τις ίδιες τις γυναίκες ή τα πρόσωπα τους , κάνοντας την ανατροπή στις κοινωνικές διαφημίσεις.. Παρουσιάζει τα μπούστα των γυναικών σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινής ζωής όπου κυριαρχούν οι γυναίκες και τα στήθη τους, συνθέτοντας έτσι ένα υπερβολικά σέξι πρωτότυπο και αισιόδοξο κοινωνικό μήνυμα ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού. Αυτό λοιπόν το διαφημιστικό σποτ, δημιουργία του Χιλιανού γραφείου Lowe Porta Santiago το οποίο απευθύνεται κυρίως στον ανδρικό πληθυσμό με σκοπό να κινητοποιήσουν τις συντρόφους τους να κάνουν μία εξέταση στήθους, επιλέξαμε για την σημερινή ημέρα.

Η διαφήμιση αυτή αποτελεί μία τρανή απόδειξη πως η προστασία, η πρόληψη και η μάχη κατά του καρκίνου δεν πρέπει να αποτελούν ένα απαισιόδοξο κ αρνητικό γεγονός άλλα ένα μήνυμα αισιοδοξία και ζωής όπως αυτό που κλείνει την Χιλιανή διαφήμιση και μας λέει «Αν μας αρέσουν τόσο πολύ πρέπει να τα προσέχουμε. Κάντε μία γυναίκα να κάνει μια εξέταση στήθους».

 

Εδώ μπορείτε να παρακλουθήσετε το σποτ: “Για την αγάπη του στήθους”