Υποχρεωτικό θα είναι από την Τετάρτη 13/5 το ωράριο λειτουργίας των φαρμακείων μελών του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αττικής.
Συγκεκριμένα, τα φαρμακεία στην Αττική θα είναι ανοιχτά ως εξής:
- Δευτέρα: 08:00-14:30
- Τρίτη: 08:00-14:00 & 17:00-20:00 (χειμερινό) ή 17:30-20:30 (θερινό)
- Τετάρτη: 08:00-14:30
- Πέμπτη: 08:00-14:00 & 17:00-20:00 (χειμερινό) ή 17:30-20:30 (θερινό)
- Παρακσκευή: 08:00-14:00 & 17:00-20:00 (χειμερινό) ή 17:30-20:30 (θερινό)
- Σαββάτο & Κυριακή: Κλειστά.













