Βελτιώνεται η φήμη των φαρμακοβιομηχανιών στον κόσμο

26-12-2016

Η εικόνα της φαρμακοβιομηχανίας βελτιώνεται παρά την έντονη αρνητική δημοσιότητα των περασμένο χρόνο, σύμφωνα με τη μελέτη Global Pharma RepTrak® 2016 του Reputation Institute.

Πρώτη σύμφωνα με τη κατάταξη που δημοσιεύθηκε στη Global Pharma RepTrak® 2016, έρχεται η Bayer, έχοντας κατακτήσει την πρώτη θέση στους 4 από τους 7 τομείς της έρευνας. Αμέσως επόμενη στην κατάταξη έρχεται η Abbott Laboratories, με τη Novo Nordisk να ακολουθεί. Παρακάτω ακολουθεί η κατάταξη των δέκα κορυφαίων εταιρειών, σύμφωνα με τη Global Pharma RepTrak® 2016:

  1. Bayer
  2. Abbott Laboratories
  3. Novo Nordisk
  4. Roche
  5. Merck
  6. Sanofi
  7. Allergan
  8. AstraZeneca
  9. Elli Lilly
  10. AbbVie

Η ανοδική πορεία της φήμης των φαρμακοβιομηχανιών από το 2013 μέχρι σήμερα.
Πηγή: 2016
Pharma RepTrak®

Το RepTrak® σύστημα αφορά στη καταγραφή της άποψης του ευρύτερου κοινού γύρω από τις 14 κορυφαίες φαρμακευτικές εταιρείες παγκοσμίως σε 7 τομείς-κλειδιά της επικοινωνίας:

  1. Προϊόντα & υπηρεσίες
  2. Καινοτομία
  3. Εργασιακό περιβάλλον
  4. Διοίκηση
  5. Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ)
  6. Ηγεσία
  7. Επιδόσεις

Την καλύτερή τους εικόνα, στο σύνολο, δείχνουν στους τομείς των Επιδόσεων και των Προϊόντων & Υπηρεσιών. Σύμφωνα με την μελέτη, οι εταιρείες Bayer και NovoNordisk μονοπωλούν τα πρωτεία στις 7 κατηγορίες, αν και η βελτιωμένη φήμη του κλάδου είναι αποτέλεσμα των δράσεων του συνόλου των εταιρειών που τον απαρτίζουν.
Πηγή: 2016
Pharma RepTrak®

 Με βάση το μοντέλο του RepTrak®, οι 7 τομείς-κλειδιά είναι άκρως σημαντικοί για μία επιχείρηση, καθώς αντικατοπτρίζουν τα παρακάτω στοιχεία:

  • Πωλήσεις
  • Θετικές Συστάσεις
  • Αντίσταση στις Κρίσεις
  • Υποστήριξη από Εξωτ. Πηγές
  • Προσέλκυση Επενδυτών
  • Εργασιακή αποδοτικότητα

 

 Τα αποτελέσματα προέρχονται από 23.000 ερωτηματολόγια τα οποία συμπληρώθηκαν μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2016 από μέλη τα οποία σχετίζονται με τις εταιρείες.

«Μέσα από τα αποτελέσματα της μελέτης μπορεί κανείς να διαπιστώσει πως η φήμη των βιομηχανιών του χώρου των φαρμάκων καλυτερεύει εν γένει, αγγίζοντας πλέον μια ουδέτερη εικόνα συνολικά σε παγκόσμιο επίπεδο. Ωστόσο, η βιομηχανία θα πρέπει να επενδύσει στους νεότερους καταναλωτές καθώς αυτό το κοινό παρουσιάζει τη μεγαλύτερη έλλειψη εμπιστοσύνης και αναγνώρισης προς τις εταιρείες φαρμάκων», αναφέρει ο Kasper Ulf Nielsen, συνεργάτης του Reputation Institute. «Διαπιστώνουμε πως η εξωτερική εικόνα των εταιρειών δεν είναι τόσο άσχημη όσο νομίζουν τα μέλη τους. Αυτό αποτελεί ενθαρρυντικό στοιχείο για τις εταιρείες φαρμάκων, οι οποίες και θα πρέπει να έρθουν σε στενότερη επαφή και να επικοινωνήσουν με τα κοινά τους, να συστήσουν στον κόσμο τις εταιρείες πίσω από τα φάρμακα. Σήμερα, το 44-55% των ανθρώπων δεν γνωρίζει τις δράσεις που υλοποιούν οι εταιρείες στους 7 άξονες της επικοινωνίας».

Φήμη Εταιριών/Ηλικιακό Γκρουπ: Η δήλωση του κου Nielsen επιβεβαιώνεται καθώς τα χαμηλότερα ποσοστά εντοπίζονται στο ηλικιακό γκρουπ 18-24, ωστόσο τα συνολικά ποσοστά επιβεβαιώνουν το γενικότερο θετικό πρόσημο της φήμης των βαρμακοβιομηχανιών.
Πηγή: 2016
Pharma RepTrak®

 Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Reputation Insitute μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα https://www.reputationinstitute.com/