Ξένια Κούρτογλου: Η φήμη μιας εταιρείας πρέπει να ανταποκρίνεται στην «εσωτερική αλήθεια» της

18-11-2019

Την Τετάρτη η Ημερίδα Reputation Pharma 2019 Εξέλιξη Φήμης Φαρμακευτικού κλάδου στην Ελλάδα

Ποιος «ευθύνεται» για την εταιρική φήμη;

Με αφορμή τη διεξαγωγή της Hμερίδας «Reputation Pharma 2019: Εξέλιξη Φήμης Φαρμακευτικού κλάδου στην Ελλάδα» την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου στις 9:30 π.μ. στην Αίγλη Ζαππείου, η Ιδρύτρια, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Focus Bari, Ξένια Κούρτογλου δίνει τη δική της απάντηση στο ερώτημα «αν η φήμη αντανακλά περισσότερο στις πωλήσεις, τις σχέσεις με τους stakeholders ή την προσέλκυση εργαζομένων / ταλέντων».

Όπως αναφέρει, «στην σημερινή εποχή που όλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες, που στα social media αναπαράγονται συνεχώς φήμες με μεγάλη και πολλαπλασιαστική, σπειροειδή δύναμη, η φήμη μιας εταιρείας είναι ουσιαστικής σημασίας, και καλό θα είναι να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και στην «εσωτερική αλήθεια» της κάθε εταιρείας».

Πιστεύει πως από την καλή ή την κακή φήμη επηρεάζονται όλες οι παράμετροι και προσθέτει ακόμα μία: την εικόνα ενός συνολικού κλάδου!

Αναφορικά με τον αν μπορεί μια εταιρεία να έχει εξαιρετικά προϊόντα, αλλά να υπολείπεται από μια άλλη που έχει απλώς πολύ καλά, εξ αιτίας της εταιρικής επικοινωνίας της και της φήμης, η κυρία Κούρτογλου τονίζει ότι αυτό είναι κάτι που μπορεί να συμβεί.

«Το έχουμε διαπιστώσει κυρίως σε τρόφιμα (υπάρχει μεγάλος δισταγμός αν μια εταιρεία/μάρκα είναι άγνωστη), και σε όλα τα προϊόντα που θεωρούνται «ευαίσθητα», όπως παιδικά/βρεφικά, και κατ’ επέκταση σε όλα όσα άπτονται της υγείας», καταλήγει.

Δείτε εδώ τη δήλωση του Πρόεδρου του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος, Ολύμπιου Παπαδημητρίου.

Δείτε εδώ τη δήλωση του Πρόεδρου του PhRMA Innovation Forum, Μάκη Παπαταξιάρχη.

Δείτε εδώ τη δήλωση του Πρόεδρου του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου, Αθανάσιου Εξαδάκτυλου.

Διαβάστε αύριο περισσότερα για τη σημασία της καλής φήμης στον φαρμακευτικό κλάδο.