Περπάτημα: Τι θα συμβεί στο σώμα σας αν περπατάτε καθημερινά για μισή ώρα (βίντεο)

Το περπάτημα είναι μια από τις πιο εύκολες αλλά και τις πιο αποτελεσματικές μορφές άσκησης. Έρευνες έχουν αποδείξει πως όσοι περπατούν σε όλη τη διάρκεια της ζωής τους κινδυνεύουν λιγότερο από εκφυλιστικές ασθένειες όπως το Αλτσχάιμερ, που συνδέονται με την καθιστική ζωή.

Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Πρώτων… όσοι περπατούν έχουν μεγαλύτερο όγκο ιππόκαμπου… Της περιοχής του εγκεφάλου δηλαδή που ευθύνεται για τη λεκτική μνήμη και τη μάθηση.
Αρκεί μισή ώρα περπάτημα καθημερινά για να απομακρύνετε τον κίνδυνο σοβαρών παθήσεων, όπως η στεφανιαία νόσος, μέσω της μείωσης της αρτηριακής πίεσης και των επιπέδων χοληστερόλης και της βελτίωσης της κυκλοφορίας του αίματος.
Βελτιώνει την αναπνευστική ικανότητα, συμβάλλοντας στην καλύτερη διαχείριση συμπτωμάτων που σχετίζονται με την πνευμονική νόσο.

Η τόνωση των μυών και η απώλεια βάρους είναι επίσης εφικτοί στόχοι μέσω του περπατήματος.

Το Ίδρυμα Αρθρίτιδας στις ΗΠΑ συστήνει 30 λεπτά ήπιο περπάτημα την ημέρα για τη μείωση του πόνου, της δυσκαμψίας και της φλεγμονής στις αρθρώσεις.
Η συμβολή του στην ενδυνάμωση των οστών συμβάλλει επίσης στην πρόληψη της οστεοπόρωσης και τις οστικής απώλειας.
Τέλος, το περπάτημα βελτιώνει τη διάθεση και χαρίζει ψυχική ευεξία.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Περπάτημα: Τι μαρτυρά για τον χαρακτήρα μας

In this article