Αντώνης Φουστέρης: «Καλή φήμη για εμάς στην Pfizer Hellas σημαίνει η αναγνώριση της αξίας μας και της προσφοράς μας στον τομέα της Υγείας, της Κοινωνίας και της Οικονομίας»

Reputation Pharma Banner
19-11-2019

Την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου η Ημερίδα Reputation Pharma 2019 Εξέλιξη Φήμης Φαρμακευτικού κλάδου στην Ελλάδα

Με αφορμή τη διεξαγωγή της Hμερίδας «Reputation Pharma 2019: Εξέλιξη Φήμης Φαρμακευτικού κλάδου στην Ελλάδα» αύριο Τετάρτη 20 Νοεμβρίου στις 9:30 π.μ. στην Αίγλη Ζαππείου, ο Corporate Affairs Lead της Pfizer Hellas Αντώνης Φουστέρης σχολιάζει το τι σημαίνει καλή φήμη για την Pfizer Hellas αλλά και πώς την διεκδικεί.

Όπως αναφέρει, «καλή φήμη για εμάς στην Pfizer Hellas σημαίνει η αναγνώριση της αξίας μας και της προσφοράς μας στον τομέα της Υγείας, της Κοινωνίας και της Οικονομίας, από όλους τους εταίρους στο χώρο της υγείας, αλλά και από το ευρύ κοινό.

Δραστηριοποιούμαστε στην Ελλάδα για 60 ολόκληρα χρόνια και είμαστε υπερήφανοι για την προσφορά μας στους Έλληνες ασθενείς και πολίτες, μέσα από τη διάθεση περισσότερων από 100 καινοτόμων φαρμάκων κι εμβολίων σε περισσότερες από 13 θεραπευτικές κατηγορίες».

Προσθέτει ότι «συμβάλλουμε επίσης στην οικονομία και στην απασχόληση, στηρίζοντας με αυτό τον τρόπο την προσπάθεια για ευημερία και πρόοδο της ελληνικής κοινωνίας. Διεκδικούμε την καλή φήμη της εταιρείας μας έχοντας ως αποκλειστικό οδηγό των δράσεων μας, τον παγκόσμιο εταιρικό μας σκοπό «Καινοτομούμε για να αλλάξουμε τις ζωές των ασθενών».

Αναφορικά με το ποια είναι τα συστατικά της φήμης σε μια φαρμακευτική εταιρεία και τι κάνει η Pfizer Hellas για αυτό, ο κύριος Φουστέρης επεσήμανε ότι «κρίσιμος παράγοντας για τη διαμόρφωση ενός οργανισμού είναι η εξωστρέφεια. Η ικανότητα για αποτελεσματική αλληλεπίδραση και επικοινωνία με τους κοινωνικούς εταίρους, αλλά και η αφήγηση της «ιστορίας» του με τέτοιο τρόπο, ώστε ο καθένας να μπορεί να αντιληφθεί το ρόλο και τη συνεισφορά του στο κοινό καλό».

Επισημαίνει ότι «ταυτόχρονα, μια εταιρεία πρέπει να βλέπει τη θέση της ως αναπόσπαστο κομμάτι της χώρας και της κοινωνίας στην οποία δραστηριοποιείται και να προσπαθεί να καλύπτει υπαρκτές ανάγκες. Στο πλαίσιο αυτό, στην Pfizer εφαρμόζουμε μία ολοκληρωμένη Στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης, η οποία αναπτύσσεται γύρω από τέσσερις πυλώνες: Εργαζόμενοι, Κοινωνία, Περιβάλλον και Αγορά».

«Η συνεργασία μας με το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών για την υποστήριξη των νέων επιστημόνων και την καταπολέμηση του φαινομένου brain drain, αλλά και η ανακοίνωση για τη δημιουργία ενός παγκόσμιου Κέντρου Ψηφιακής Καινοτομίας στην Ελλάδα, αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα προς αυτήν την κατεύθυνση», καταλήγει ο κύριος Φουστέρης.

  • Δείτε εδώ τη δήλωση του Πρόεδρου του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος, Ολύμπιου Παπαδημητρίου.
  • Δείτε εδώ τη δήλωση του Πρόεδρου του PhRMA Innovation Forum, Μάκη Παπαταξιάρχη.
  • Δείτε εδώ τη δήλωση του Πρόεδρου του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου, Αθανάσιου Εξαδάκτυλου.
  • Δείτε εδώ τη δήλωση της Ιδρύτριας, Πρόεδρου και Διευθύνουσας Συμβούλου της Focus Bari, Ξένιας Κούρτογλου.
  • Δείτε εδώ τη δήλωση της External Affairs Director της Roche Hellas Ξένιας Καπόρη.
  • Δείτε εδώ τη δήλωση της Επίκουρης Καθηγήτριας Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Αικατερίνη Σταυριανέα.
  • Δείτε εδώ τη δήλωση του Διευθυντή Εταιρικών Υποθέσεων της ELPEN, Βασίλη Πενταφράγκα.