γυναίκα που την έχει χτυπήσει ο πόνος

Χρόνιος πόνος: Αυτοί είναι οι 5 φυσικοί τρόποι να τον αντιμετωπίσετε

Ο χρόνιος πόνος που διαρκεί πάνω από 24 ώρες αφορά περίπου έναν στους τέσσερις Αμερικανούς. Χρόνιος πόνος θεωρείται αυτός που διαρκεί περισσότερο από 12 εβδομάδες. Κι αν δεν υποχωρήσει, μπορεί να προκαλέσει επιπλέον προβλήματα υγείας.

Η λήψη παυσίπονων προσφέρει γρήγορη ανακούφιση από τον χρόνιο, αλλά με βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα. Αντίθετα, οι εναλλακτικές θεραπείες είναι πιθανό να προσφέρουν μόνιμη ανακούφιση.

5 τρόποι να ανακουφιστεί ο χρόνιος πόνος

Ύπνος και χρόνιος πόνος

Η έλλειψη ύπνου έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την αντοχή στον πόνο, γι’ αυτό είναι απαραίτητο να συμπληρώνετε οκτώ ώρες ποιοτικού και αδιάκοπου ύπνου. Κατά τη διάρκεια του ύπνου, ο εγκέφαλος ξεκουράζεται, το σώμα ανακτά δυνάμεις, το μυϊκό σύστημα αναδομείται και μειώνονται τα επίπεδα φλεγμονής στο σώμα. Η καθιέρωση ενός συγκεκριμένου προγράμματος ύπνου και η αποφυγή χρήσης ηλεκτρονικών συσκευών πριν τον ύπνο βοηθά σε αυτό.

Κομπρέσες

Οι ζεστές κομπρέσες σε συγκεκριμένα σημεία του σώματος, ενισχύουν την ροή του αίματος και καταστέλλουν τα σημάδια του πόνου στον εγκέφαλο. Οι κρύες κομπρέσες συμβάλλουν στην μείωση των επιπέδων φλεγμονής καθώς ελαττώνουν τα νευρικά ερεθίσματα και ανακουφίζουν από τον πόνο.

Γυμναστική και χρόνιος πόνος

Η σωματική αδράνεια μπορεί να επιδεινώσει τον πόνο. Έρευνες έχουν δείξει ότι η γιόγκα ανακουφίζει από τον χρόνιο πόνο, καθώς βοηθά στην ενδυνάμωση του σώματος. Μια άλλη αποτελεσματική μορφή άσκησης, είναι και οι απλές εκτάσεις με αλτήρες που βοηθούν στη διατήρηση της ευλυγισίας.

Αντιφλεγμονώδης διατροφή

Μια διατροφή πλούσια σε τροφές με ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση, θεωρείται αποτελεσματική προσέγγιση με μακροπρόθεσμα οφέλη για την αντιμετώπιση του χρόνιου πόνου. Τα λαχανικά, τα βιολογικά φρούτα, οι τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, τα καλά λιπαρά και οι άπαχες πρωτεΐνες, μειώνουν τον κίνδυνο ασθενειών, που σχετίζονται με αυξημένα επίπεδα φλεγμονής.

Διαλογισμός και χρόνιος πόνος

Ο διαλογισμός είναι μία μορφή πνευματικής συγκέντρωσης που επιτυγχάνεται με τη βαθιά χαλάρωση και μπορεί να μειώσει τον χρόνιο πόνο. Δημιουργήστε ένα ήσυχο περιβάλλον, χωρίς ερεθίσματα και έντονους θορύβους που μπορούν να σας αποσπάσουν και να διαταράξουν τις σκέψεις σας.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ο χρόνιος πόνος προκαλεί αλλαγές στον εγκέφαλο και το ανοσοποιητικό

In this article