Γυναίκα που έχει μετράει την περιφέρεια της για να δει εάν πέτυχε το αδυνάτισμα

Αδυνάτισμα: 5 λάθη που κάνουμε και δεν χάνουμε κιλά

Το αδυνάτισμα δεν είναι πάντα το ίδιο εύκολο για όλους. Υπάρχουν πολλοί μύθοι γύρω από το αδυνάτισμα. Ο πιο κοινός είναι το βραδινό φαγητό. Τι ισχύει όμως;

Η διατροφολόγος Rachel Paul, γνωστή ως collegenutritionist στο Instagram, μοιράζεται τακτικά έξυπνες συμβουλές για το πώς μπορείτε να χάσετε βάρος. Αναφέρθηκε στα λάθη που κάνουν πολλοί – ίσως και εσείς – όσον αφορά τη διατροφή τους ( ή μη) μετά τις 5 μμ.

Τα λάθη που κάνουμε με το αδυνάτισμα

  • Δεν τρώτε αρκετά κατά το βραδινό
    Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουν πολλοί είναι να μην τρώνε σωστό βραδινό. Η διατροφολόγος Rachel Paul συνιστά να παίρνετε αρκετή πρωτεΐνη , άμυλο και λίπος για να διατηρήσετε το στομάχι γεμάτο για περισσότερες ώρες.
  • Δεν προσθέτετε αρκετή γεύση στο βραδινό
    Οι αρωματικές τροφές και τα καλά καρυκευμένα γεύματα προκαλούν συχνά το αίσθημα κορεσμού. Επομένως, είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι το τελευταίο γεύμα της ημέρας περιέχει αρκετή γεύση.
  • Επιδόρπιο
    Ακόμα και οι οι πλέον εγκρατείς υποκύπτουν στην κατανάλωση ενός επιδορπίου. Η ιδέα δεν είναι να το αποκλείσετε από τη διατροφή σας αλλά να το τρώτε με μέτρο και σωστό προγραμματισμό.
  • Δεν κοιμάστε καλά
    Αν ξενυχτάτε, είναι λογικό να πεινάτε μετά το τελευταίο γεύμα. Αν όμως καθιερώσετε μια συγκεκριμένη ώρα ύπνου, τότε και θα ξεκουράζεστε και το στομάχι σας δεν θα διαμαρτύρεται για φαγητό.
  • Δεν τρώτε με πρόγραμμα
    Είναι καλύτερα να διατηρείτε ένα συνεπές πλάνο διατροφής καθημερινά αντί να παραλείπετε γεύματα ή να αφήνετε πολλές ώρες άδειο το στομάχι επειδή την προηγούμενη φάγατε περισσότερο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Αδυνάτισμα: Φαγητά που μπορείς να φας άφοβα χωρίς να πάρεις βάρος

In this article