νεαρός άνδρας στο γυμναστήριο σηκώνει βάρη και κάνει γυμναστική

Γυμναστική: Πως θα αποδώσει στο έπακρο

Όταν κάνουμε γυμναστική, θέλουμε φυσικά αυτή να είναι εμφανής στην φυσική μας κατάσταση. Αναζητούμε λοιπόν την κατάλληλη γυμναστική για εμάς. Υπάρχει όμως ένα μυστικό που θα κάνει την γυμνααστική που κάνουμε πιο αποτελεσματική και αποδοτική. Κι αυτό είναι η συνέπεια.

Με όποιον τρόπο και αν έχουμε επιλέξει να γυμναζόμαστε, η συνέπεια και η σταθερότητα είναι το μεγάλο κλειδί για να δούμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Σε αυτό κατέληξε συστηματική μελέτη του 2019 του Πανεπιστημίου της Νέας Νότιας Ουαλίας.
Οι ειδικοί ανέλυσαν αντίστοιχες πανεπιστημιακές έρευνες και δημοσιεύσαν τα ευρήματα τους στην επιθεώρηση «Sports Medicine».

Οι ακαδημαϊκοί βρήκαν ότι οι άνθρωποι που γυμνάζονταν με συνέπεια από 2-4 φορές τη βδομάδα είδαν κατά μέσο όρο αύξηση της τάξης του 3,3% στη μυϊκή μάζα και αύξηση 25% στη σωματική δύναμη σε μια μέση περίοδο 15 εβδομάδων. Ανεξαρτήτως του τρόπου άσκησης.

Όπως κι αν γυμναζόμαστε λοιπόν, το μυστικό είναι να το κάνουμε με σταθερότητα και συνέπεια, αυξάνοντας προοδευτικά το επίπεδο δυσκολίας ή τον κύκλο των επαναλήψεων.

Χτίζοντας γερά θεμέλια και επιμένοντας, τα πρώτα καλά αποτελέσματα δεν θα αργήσουν να φανούν…

ΔΙΑΒΑΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Γυμναστική: Πότε αυξάνει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου

In this article