ΕΛΤΑ: Δεν είμαστε άσχετη εταιρεία delivery

26-12-2016

«Απάντηση» στις καταγγελίες του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου για την υπηρεσία «φάρμακα στο σπίτι» η πιλοτική λειτουργία της οποίας ξεκίνησε τη Δευτέρα από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία δίνει η διοίκηση του Οργανισμού.

Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι τα ΕΛΤΑ δεν αποτελούν «άσχετη εταιρεία delivery» καθώς συνιστούν εδώ και 186 χρόνια εταιρεία ύψιστης κοινωνικής ευθύνης και προσφοράς. «Τα ΕΛΤΑ δεν σκοπεύουν να υποκαταστήσουν τον θεσμικό ρόλο του φαρμακείου ούτε ασφαλώς να διαδραματίσουν ρόλους έξω από το φάσμα των αποδεδειγμένα υψηλών υπηρεσιών που παρέχουν»διευκρινίζει η διοίκηση.

Μάλιστα τονίζουν ότι η νέα υπηρεσία προσφέρεται στο πλαίσιο της διεύρυνσης των Υπηρεσιών Γενικού Οικονομικού Σκοπού και με στόχο την εξυπηρέτηση των πολιτών. «Τα αντικείμενα που αφορούν την συγκεκριμένη υπηρεσία, διαχειρίζονται από τα ΕΛΤΑ ως «αντικείμενα υψηλής διαχείρισης και υψίστης ασφαλείας» επισημαίνεται. 

Οι βασικοί άξονες της νέας υπηρεσίας είναι: 

-Ο αιτών την υπηρεσία, καλεί στο τηλέφωνο 11313 και ζητά την παραλαβή από την διεύθυνσή του της συνταγής που επιθυμεί, δηλώνοντας ταυτοχρόνως το φαρμακείο επιλογής του που θα εκτελέσει την συνταγή. 

-Ο αρμόδιος υπάλληλος των ΕΛΤΑ παραλαμβάνει την εντολή-εξουσιοδότηση υπογεγραμμένη από τον πελάτη και την συνταγή του θεράποντος γιατρού σε κλειστό σφραγισμένο φάκελο και κατόπιν μεταφέρει τον σφραγισμένο φάκελο στο φαρμακείο που έχει επιλέξει ο πελάτης για να εκτελεστεί η συνταγή. 

-Ο φαρμακοποιός αποσφραγίζει τον φάκελο και εκτελεί την συνταγή βάζοντας τα φάρμακα σε ειδικό «φάκελο ασφαλείας». Ο αρμόδιος υπάλληλος των ΕΛΤΑ παραλαμβάνει τον φάκελο και μεταβαίνει στη διεύθυνση όπου τον επιδίδει σφραγισμένο στον εντολέα.