Νέο στοματικό διάλυμα Sensodyne: καθημερινή προστασία από την οδοντική ευαισθησία!

26-12-2016

Η ευαισθησία είναι ένα συχνό πρόβλημα των δοντιών που εξελίσσεται με τον καιρό και προκαλείται από την έκθεση του μαλακότερου τμήματος του δοντιού που βρίσκεται κάτω από το σμάλτο και ονομάζεται “οδοντίνη”. Η οδοντίνη διαθέτει μικροσκοπικούς πόρους (οδοντινικά σωληνάρια) γεμάτους με υγρό, που συνδέουν την επιφάνεια της οδοντίνης με τον πολφό (το κέντρο του δοντιού που είναι πλούσιο σε νεύρα). Όταν καταναλώνουμε τροφές και ποτά που είναι ζεστά, κρύα ή γλυκά, μπορεί να προκληθεί μετακίνηση αυτού του υγρού και διέγερση των νευρικών απολήξεων, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ξαφνικής δυσφορίας ή έντονου πόνου. 

Η Sensodyne, η σειρά προϊόντων για την οδοντική ευαισθησία παρουσιάζει το νέο στοματικό διάλυμα Sensodyne, που έρχεται να προσφέρει αποτελεσματική και μακράς διάρκειας προστασία από την οδοντική ευαισθησία, με καθημερινή χρήση μετά το βούρτσισμα με φθοριούχο οδοντόκρεμα. 

Το ενεργό συστατικό του (νιτρικό κάλιο) δρα στο δόντι, προσφέροντας προστασία γύρω από το νεύρο. Παράλληλα η σύνθεσή του με φθόριο ενδυναμώνει τα δόντια και βοηθά στην προστασία από την τερηδόνα.   

Το νέο στοματικό διάλυμα Sensodyne κυκλοφορεί σε δυο τύπους: Cool Mint & Extra Fresh. 

Για ολοκληρωμένη φροντίδα των ευαίσθητων δοντιών συνδυάστε το νέο στοματικό διάλυμα Sensodyne με οδοντόκρεμα, οδοντόβουρτσα και οδοντικό νήμα Sensodyne.   

Η αντιμετώπιση της οδοντικής ευαισθησίας είναι πλέον μια εύκολη υπόθεση χάρη στην ολοκληρωμένη φροντίδα που προσφέρουν τα προϊόντα Sensodyne. 

Σχετικά με τη GSK

Στη GlaxoSmithKline (GSK), μία από τις ηγετικές ερευνητικές φαρμακευτικές εταιρίες, είμαστε αφοσιωμένοι στη βελτίωση της ποιότητας της ανθρώπινης ζωής, βοηθώντας τους ανθρώπους να κάνουν περισσότερα, να νιώθουν καλύτερα και να ζουν περισσότερο.

Ο τομέας των μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων και καταναλωτικών προϊόντων προσδίδει μια επιπλέον δυναμική διάσταση στην εταιρία μας, με γνωστές μάρκες, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, των Panadol, Sensodyne, Corega, Breathe Right και Aquafresh ωστόσο, όπως με όλα τα προϊόντα μας, η κινητήρια δύναμη πίσω από αυτές τις δραστηριότητες είναι η επιστήμη.

Με έξι κέντρα εξειδικευμένα στην Έρευνα & Ανάπτυξη μη συνταγογραφούμενων προϊόντων, για εμάς η επιστημονική καινοτομία είναι εξίσου σημαντική με το μάρκετινγκ και επιδεικνύουμε εξαιρετικές ικανότητες και στους δύο τομείς.

Για πληροφορίες σχετικά με την εταιρία, επισκεφθείτε τη σελίδα www.gsk.com