Συνεχίζεται με επιτυχία η καμπάνια «Πρόσεξε τα πνευμόνια σου… σαν τα μάτια σου» της Ελληνικής Πνευμονολογικής εταιρείας

23-02-2017

Λαχανιάζετε εύκολα στη σκάλα, στην ανηφόρα ή σε άλλες δραστηριότητες; Είναι καιρός που έχετε φλέματα; Βήχετε συχνά; Όταν βήχετε συχνά κλείνετε τα μάτια … φυσιολογικό!

Μην κλείνεις όμως τα μάτια στα συμπτώματα ! 

Να επισκεφθείς αμέσως έναν Πνευμονολόγο !

Αυτά είναι τα βασικά μηνύματα που προβάλλονται στο 31’’ spot της εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για την αντιμετώπιση των αναπνευστικών νοσημάτων και ειδικότερα του Άσθματος και της Χρόνιας Αποφρακτικής Πνευμονοπάθειας «Πρόσεξε τα πνευμόνια σου… σαν τα μάτια σου!» που υλοποιεί η Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία Ε.Π.Ε.

To ενημερωτικό spot βασίζεται σε ένα «φιλικό» video αnimation με κεντρικούς ήρωες έναν μεσήλικα, μια γυναίκα και ένα νεαρό που «κλείνουν τα μάτια στα συμπτώματα» επιβαρύνοντας έτσι την καθημερινότητά τους και έναν ειδικό γιατρό (πνευμονολόγο), ο οποίος με απλό και άμεσο τρόπο τους εξηγεί τους κινδύνους αυτών των συμπτωμάτων και τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης.

Στόχος της εκστρατείας είναι η αναβάθμιση της υγείας των πολιτών, η ευαισθητοποίηση τους στην αναγνώριση των συμπτωμάτων που αφορούν το Άσθμα και τη ΧΑΠ καθώς και η ανάδειξη του ρόλου του  Πνευμονολόγου στην έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση τους.

Η αύξηση των αναπνευστικών νοσημάτων όπως η χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια και το βρογχικό άσθμα αποτελεί μια δυσάρεστη πραγματικότητα. Σύμφωνα με μελέτες, στη χώρα μας το 10,6% του πληθυσμού πάσχει από ΧΑΠ και 9% από άσθμα. Αξιοσημείωτο είναι ότι για το 95% των περιπτώσεων και πλέον των ασθενών με ΧΑΠ ευθύνεται το κάπνισμα. Στοιχείο ιδιαίτερα ανησυχητικό καθώς 40% των Ελλήνων καπνίζουν όταν το αντίστοιχο ποσοστό σε άλλες προηγμένες χώρες είναι σαφώς μικρότερο από το 20%. Παρά το ότι η ΧΑΠ είναι μια σοβαρή νόσος και η 3 αιτία θανάτου παγκοσμίως είναι υποδιαγνωσμένη και υποβαθμισμένη στην Ελλάδα.

H εκστρατεία ενημέρωσης προβάλλεται εκτός από την τηλεόραση επίσης και από τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης ενώ περιλαμβάνει δράσεις όπως: αφισοκόλληση σε Νοσοκομεία στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας, πανελλαδική έρευνα με τη συμμετοχή των πνευμονολόγων, ενημερωτικές εκδηλώσεις σε επιλεγμένους Δήμους της Αττικής κ.α.

Η καμπάνια πραγματοποιείται με την ευγενική χορηγία των εταιρειών: Astra Zeneca, Boehringer Ingelheim, Chiesi, Elpen, GlaxoSmithKline, Menarini Hellas και Novartis.

Περισσότερες πληροφορίες για την ενημερωτική εκστρατεία μπορείτε να βρείτε στο:

www.prosexetapnevmoniasou.gr

Fb: proseksetapnevmoniasou

www.hts.org.gr