γυναίκα που πιάνει το χέρι της επειδή πονάει από την οστοπόρωση

Οστεοπόρωση: 13 τροφές για να την προλάβετε

Η οστεοπόρωση προσβάλλει την πυκνότητα και την ποιότητα των οστών. Τα κάνει έτσι περισσότερο εύθραυστα. Διακρίνεται σε δύο τύπους. Την γενικευμένη και την τοπική. Η γενικευμένη μορφή υποδιαιρείται σε δύο κατηγορίες, την πρωτοπαθή και την δευτεροπαθή οστεοπόρωση.

Ομάδες υψηλού κινδύνου θεωρούνται οι ηλικιωμένοι και οι γυναίκες που βρίσκονται στην εμμηνόπαυση.

Οι τροφές που είναι πλούσιες σε ασβέστιο, βιταμίνη D, βιταμίνη, K, βιταμίνη C, μαγνήσιο, φώσφορο και κάλιο βοηθούν στην καλή υγεία των οστών και προλαμβάνουν την ανάπτυξη οστεοπόρωσης.

13 τροφές για να προλάβουμε την οστεοπόρωση

  • Γαλακτοκομικά
  • Αγκινάρα
  • Σκουμπρί
  • Σύκο
  • Κέιλ
  • Παπάγια
  • Λαχανάκια Βρυξελλών
  • Σαρδέλα
  • Αμύγδαλα και γάλα αμυγδάλου
  • Γλυκοπατάτα
  • Δαμάσκηνα
  • Μπρόκολο
  • Σολομός

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Οστεοπόρωση: 5 απλές στρατηγικές πρόληψης

In this article